  • 1. Data: 2019-01-20 23:47:30
    Temat: Iwona zginęła spod domu
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    https://newsbook.pl/2019/01/19/sprawa-iwony-wieczore
    k-dramat-rozegral-sie-pod-domem/

    Długi artykuł.

    --
    animka

  • 2. Data: 2019-01-24 10:23:17
    Temat: Re: Iwona zginęła spod domu
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-01-20 o 23:47, Animka pisze:

    > Długi artykuł.

    I dlatego mamy ci go streścić?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2019-01-24 17:22:19
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24-01-19 o 10:23, Liwiusz pisze:

    > I dlatego mamy ci go streścić?

    Nie warto. To reklama książki. Tytułowe stwierdzenie "Iwona zginęła spod
    domu" jest w artykule z pytajnikiem. To podobno jedna z wielu
    analizowanych tez. Artykuł ma nakłonić czytelnika do zakupu książki, a z
    jego treści wynika, ze autor książki nie wie, co się stało, tylko
    analizuje dane. Taki trochę inny kryminał.

  • 4. Data: 2019-01-25 00:08:42
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

> [...]
    > jego treści wynika, ze autor książki nie wie, co się stało, tylko
    > analizuje dane. Taki trochę inny kryminał.

    Nie rozumiem dlaczego ona trzymała ciuchy u koleżanki, sypiała u
    koleżanki zamiast w domu. Może bała się ojczyma? On ją podobno słyszał
    pod domem to dlaczego się nie zainteresował i nie wyszedł zaraz z domu
    zobaczyć co się dzieje.

    --
    animka

  • 5. Data: 2019-01-25 20:58:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25-01-19 o 00:08, Animka pisze:

> [...]
    > koleżanki zamiast w domu. Może bała się ojczyma? On ją podobno słyszał
    > pod domem to dlaczego się nie zainteresował i nie wyszedł zaraz z domu

    Dziś po FaceBook krąży kolejna zajawka z reklamą tej książki i sugestią,
    że ponoć "Policjanci na bulwarze zaczepili nastolatkę". Materiał również
    zaczyna się od linku do książki, a później przytoczony fragment
    jednoznacznie dowodzi, że nic na to nie wskazuje, by zaczepili.
    Przepytali kilka osób, które nic nie wiedzą włącznie ze zbieraczem
    butelek. Wydaje mi się, że ktoś sobie wymyślił taki plan marketingowy
    tej książki.

  • 6. Data: 2019-01-25 22:26:59
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

> [...]
    > Przepytali kilka osób, które nic nie wiedzą włącznie ze zbieraczem
    > butelek. Wydaje mi się, że ktoś sobie wymyślił taki plan marketingowy

    Z tego co czytałam Iwona ze znajomymi miała powiązania ze światkiem
    przestępczym oraz ich znajomymi policjantami.
    Teraz czytałam to:
    https://wiadomosci.wp.pl/nowe-fakty-ws-iwony-wieczor
    ek-dziennikarz-twierdzi-ze-trafil-na-nazwisko-morder
    cy-6320427364718721a

    Wątpię, żeby autor książki dużo forsy zarobił na tej książce, bo ludzie
    raczej nie będą jej czytać.

    Przytaczam ciekawy komentarz z tej strony:

    "Na początku śledztwa Jackowski mówił wszystko zacznie się od matki--nie
    powiedział od jakiej--ale skoro matka w takiej rzekomo rozpaczy o raz
    trzeci wychodzi za mąz --to ,to o czymś świadczy--ze los córki tej
    kobiety jest jej obojetny -obcy ludzie walcza o iwone ,zeby sprawa sie w
    koncu wyjasnila a ta kobieta romansuje sobie na całego--KOCHAJACA MATKA
    -TO NAWET JEJ W GŁOWIE NIE BYLBY ZADEN FACET----TA KOBIETA ZACHOWUJE SIE
    PODOBNIE JAK MATKA TEJ MALUTKIEJ MAGDY --JOTA W JOTE----TYLKO KINDA TO
    STARA CZWANIARA".

    "matka kreci coraz bardziej---kłamie ,jej relacje z córka były fatalne".

    Moim zdaniem każda matka by bardzo cierpiała jeśli kochała córkę, a nie
    wychodziła trzeci raz za mąż.

    --
    animka

  • 7. Data: 2019-01-26 00:14:41
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    > Nie oceniaj ludzi. W różny sposób radzą sobie ze stresem. No i weź pod
    > uwagę upływ czasu. Jest to równie nieuzasadniona teoria, jak te jego
    > pozostałe.

    Faktycznie. Trzeba sobie jakoś ze stresem radzić, zapomnieć o przeszłości.

    --
    animka

  • 8. Data: 2019-01-26 00:15:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25-01-19 o 22:26, Animka pisze:

    > Z tego co czytałam Iwona ze znajomymi miała powiązania ze światkiem
    > przestępczym oraz ich znajomymi policjantami.

    Nie zajmuję stanowiska, z jakiego powodu zaginęła. Chodzi i tylko o ten
    dziwny marketing. Oczekuję tytułu: "Czy Iwonę W. porwało UFO" i długiego
    wywodu, że nikt nie widział UFO, również żaden z przechodniów oraz nie
    odnotowano tego na radarach pobliskiego portu lotniczego oczywiście
    obowiązkowo z linkiem umożliwiającym zakup tej książki.

    > Teraz czytałam to:
    > https://wiadomosci.wp.pl/nowe-fakty-ws-iwony-wieczor
    ek-dziennikarz-twierdzi-ze-trafil-na-nazwisko-morder
    cy-6320427364718721a

    O, tego nie widziałem :-D

    > Wątpię, żeby autor książki dużo forsy zarobił na tej książce, bo ludzie
    > raczej nie będą jej czytać.

    Ale dzięki tej reklamie w ogóle dowiedzą się, że jest. Jeśli jej poziom
    jest podobny do marketingu, to nie spodziewam się niczego ciekawego.
    Pewnie stawia kolejne hipotezy tylko po to, by je obalić. Prawda jest
    taka, że po 8 latach nie spodziewał bym się jakiś przełomowych informacji.