  • 1. Data: 2002-01-29 02:31:36
    Temat: Interwencja Policji
    Od: szadok <s...@N...terramail.pl>

    Witajcie,
    Spotkała mnie dziś średnio przyjemna przygoda:

    pod moją klatką ~14 godziny chlali sobie czterej panowie... (Byli głośni i
    agresywni) Zadzwoniłem z tel. kom. na 112 z prośbą o interwencję.
    Zgłosił się Policjant, który oświadczył "Pogotowie Policji, słucham".
    - przyjął zgłoszenie, ale _nie wziął_ ode mnie żadnych namiarów(!).
    Policji nie było przez ~30min, a ja musiałem z domu wyleźć...
    Oczywiście jak wyłaziłem z klatki zostałem prawie pobity (takie mam
    zezowate szczęście, że pijaki mnie nie lubiom ;-( na szczęście szybko
    biegam ;-), bo rzekomo źle się na któregoś gościa spojrzałem. Zadzwoniłem
    po raz drugi na 112 z pytaniem, czy ktoś ma zamiar w ogóle przyjechać. Tym
    razem zostałem wypytany o nr tel, i nazwisko. Po 45min od drugiego tel.
    przyjechał patrol policji (nie muszę wspominać, że po pijaczkach śladu nie
    było ;-().
    Wylegitymowali mnie, posłuchali co i jak i tyle.

    A w związku z tą całą sytuacją mam pytania:
    -Czy mogę żądać od przyjmującego zgłoszenie policjanta
    nr.służbowego/nazwiska/stopnia(czego?)
    -Czy w czasie przyjmowania zgłoszenia zawsze muszę podać swoje dane (czyli
    jeśli o nie nie proszą to znaczy, że zgłoszenie olali?)
    -Czy mam prawo żądać, żeby Policja przyjechała natychmiast? (Bo twierdzę,
    że np. istnieje zagrożenie życia...)

    pozdrawiam,
    szadok
    --
    usuń NIESPAMUJ przy odpowiedzi na priv
    "Ten konsumpcjonizm nas kiedyś zeżre"

  • 2. Data: 2002-01-29 22:18:24
    Temat: Re: Interwencja Policji
    Od: "Jägermeister" <j...@j...prv.pl>

    Użytkownik "szadok" <s...@N...terramail.pl> napisał w wiadomości
    (...)
    > -Czy mogę żądać od przyjmującego zgłoszenie policjanta
    > nr.służbowego/nazwiska/stopnia(czego?)

    Tak.

> [...]

    Tak.

    > -Czy mam prawo żądać, żeby Policja przyjechała natychmiast? (Bo twierdzę,

    Nie.
    To wedlug uznania pelniacego sluzbe i np.patrolu w dyspozycji zalezy kiedy
    przyjada.
    Przyklad: maja 6 takich zgloszen i dwa radiowozy.
    Zalatwiaja zazwyczaj wedlug kolejnosci zgloszen.
    Chyba,ze zabojstwo,wlamanie(zlodzieje sa "na goraco") lub wypadek.
    Nie dobrze bedzie dla ciebie jesli podasz falszywe dane(swoje lub
    zdarzenia).
    112 i inne alarmowe sa podobno rejestrowane.

    M.

  • 3. Data: 2002-02-02 02:29:26
    Od: szadok <s...@N...terramail.pl>

    Użyszkodnik Jägermeister zeznaje: