  • 1. Data: 2002-01-28 19:34:06
    Temat: udział notariusza w posiedzeniu zgromadzenia wspólników
    Od: "Monika" <b...@i...pl>

    na posiedzeniu zgromadzenia wspólników zostanie podjęta uchwała o odwołaniu
    części zarządu; czy konieczne jest protokołowanie takiego spotkania przez
    notariusza, czy wystarczy potwierdzenie samej uchwały przez notariusza?
    jeżeli tak (bądź nie) to z czego to wynika?Chodzi oczywiście o sp.z o.o.

  • 2. Data: 2002-01-28 20:08:35
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Mon, 28 Jan 2002, Monika wrote:

> [...]
    > części zarządu; czy konieczne jest protokołowanie takiego spotkania przez
    > notariusza, czy wystarczy potwierdzenie samej uchwały przez notariusza?

    Jak wynika z art. 421 ust. 1 KSH - to pierwsze. Podobnie przy posiedzeniu
    zarządu, zgromadzeniu wspólników spółek łączących lub dzielących się, oraz
    przekształceniu spółki.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    Tłumaczenia, usługi biurowe, consulting

  • 3. Data: 2002-01-30 05:40:43
    Od: "Adam F." <p...@s...com>

    "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> wrote in message
    st...

    > Jak wynika z art. 421 ust. 1 KSH - to pierwsze. (.....).

    Ten artykuł dotyczy spółki akcyjnej.
    W przypadku zgromadzenia wspólników odwołującego członka zarządu w spółce z
    o.o., forma notarialna z tego co mi wiadomo nie jest konieczna.

    Pozdrawiam
    Adam