    From: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Instalacja rur ciepłowniczych w drodze
    Date: Fri, 12 Feb 2016 10:29:16 +0100

    W drodze przed moją działką, będzie instalowana rura ciepłownicza (taka
    wielka). Z tego tytułu po obu stronach drogi, nakazali cofnąć linię
    rozgraniczającą (ogrodzenia i bramy) każdemu o 3m. Droga jest odnogą
    przylegającą do ulicy asfaltowej, w której znajduje się wodociąg i
    kanalizacja.

    Z tej przyczyny (chętni to tylko ja i sąsiad, reszta sąsiadów posiada
    już podłączenie), komunalce nie opłaca się podłączać naszych działek w
    ww. media. My dostaliśmy propozycję na poziomie 30-40 tys gdzie to 100%
    ceny (całość my płacimy, a potem oddajemy komunalce, taką dostaliśmy
    propozycję). Dowiedziałem się że po zainstalowaniu rury ciepłowniczej,
    wzrastają wymagania co do ciągnięcia równolegle innych rur przez co
    koszty by tylko wzrosły.

    Czy mam jakąkolwiek możliwość interwencji jeszcze u kogoś w tej sprawie,
    tak aby ktoś z komunalki (która jest także inwestorem) wyraził dobrą
    wolę w dogadaniu się i zrealizowaniu obu przedsięwzięć jednocześnie, z
    bardziej sensowną propozycją finansową? Całkowity koszt inwestycji
    przekracza 6-7mln zł, z tego co się dowiedziałem.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz