    From: xx <x...@x...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Informacja o zarzutach
    Date: Mon, 01 Feb 2010 21:12:05 +0100

    Witam

    Pod koniec zeszłego roku (w grudniu) zapadł wyrok w sprawie pobicia, w
    którym byłem świadkiem. Rozprawa odbyła się ponad 2 lata od zajścia i
    moje zeznania różniły się od zeznań złożonych na policji po zdarzeniu.
    Sąd stwierdził, że "jeszcze się zastanowi, ale najprawdopodobniej
    wniesie oskarżenie o składanie fałszywych zeznań".

    Ile sąd ma czasu na wniesienie takich oskarżeń?
    Jest jakaś możliwość, żeby dowiedzieć się czy zostały one wniesione?