  • 241. Data: 2016-11-03 17:33:22
    Temat: Re: Inernet
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski"

    > No przykro nam. A przynajmniej piłeś na tych studiach czy cały okres
    > studencki stracony? ;)

    Czemu Wam przykro Towarzyszu? Pomijam fakt, że zgodnie z polskim prawem
    w czasie jak studiowałem mogłem mieć legalne mp3, to i tak, odtwarzanie
    ich na ówczesnych kompach, to dla mnie była sztuka dla sztuki, bo jakość
    dźwięku musiała być okrojona (nie wspomnę, że na wielu komputerach, jak
    puszczałeś mp3, to za bardzo nie dało się nic więcej w tym czasie robić
    :) W owych czasach nikt tez mnie nie zmuszał, bym miał windowsa, mogłem
    mieć inny sprzęt i inny system. Nikt nie zmuszał mnie do pisania w
    narzędziach z office i się cieszę, bo poznałem programy, które nie
    starają się być mądrzejsze ode mnie rozwalając co chwila wszystko w
    zależności od kliknięcia.
    ---
    Masz jakieś kompleksy