  • 1. Data: 2007-05-11 06:05:49
    Temat: Ilu pacjentów na oddziałach specjalistycznych prowadzi lekarz [prawo unijne]?
    Od: "Pawel" <a...@w...pl>

    Poszukuję informacji z Prawa Unijnego, ilu pacjentów na szpitalnych
    oddziałach specjalistycznych może prowadzić lekarz tak żeby było zapewnione
    bezpieczeństwo pacjenta. Czy są jakies dyrektywy, czy jest samowolka tak jak
    w Polsce gdzie na oddziałach specjalistycznych lekarz prowadzi nawet do 12
    pacjentów.
    Przeszukałem dyrektywy unijne ale niestety nic nie znalazłem. Może ktoś
    wspomoże jakims linkiem.

    Paweł