eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoIlu pacjentów na oddziałach specjalistycznych prowadzi lekarz [prawo unijne]? › Ilu pacjentów na oddziałach specjalistycznych prowadzi lekarz [prawo unijne]?
    From: "Pawel" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Ilu pacjentów na oddziałach specjalistycznych prowadzi lekarz [prawo
    unijne]?
    Date: Fri, 11 May 2007 08:05:49 +0200

    Poszukuję informacji z Prawa Unijnego, ilu pacjentów na szpitalnych
    oddziałach specjalistycznych może prowadzić lekarz tak żeby było zapewnione
    bezpieczeństwo pacjenta. Czy są jakies dyrektywy, czy jest samowolka tak jak
    w Polsce gdzie na oddziałach specjalistycznych lekarz prowadzi nawet do 12
    pacjentów.
    Przeszukałem dyrektywy unijne ale niestety nic nie znalazłem. Może ktoś
    wspomoże jakims linkiem.

    Paweł