  • 1. Data: 2007-05-11 06:09:29
    Temat: Budowa stawu bez zezwolenia
    Od: "pawelek" <n...@s...pl>

    Czy groza mi jakies konsekwencje za zbudowanie, wykopanie stawu bez zadnego
    zezwolenia?

    pozdr
    pawel

  • 2. Data: 2007-05-11 06:31:46
    Temat: Re: Budowa stawu bez zezwolenia
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "pawelek" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Czy groza mi jakies konsekwencje za zbudowanie, wykopanie stawu bez
    > zadnego zezwolenia?

    Nakaz rozbiorki. A jak nie to podatek lokalny w popieprzonej wysokosci.

    ALE cos gdzies czytalem, ze jezeli nie bedzie to staw a "urzadzenie
    melioracyjne", to podpada to pod inne przepisy. Nieststety zaprzyjazieni
    guru nie sa w stanie wypowiedziec sie wiazaco w "tym temacie".

    Moze ktos tutaj wie czy i jak podejsc do tematu?

    -- --- -- --- -- ---
    sz. & Draco - byrnenski pies pasterski
    http://szomiz.republika.pl/dod/draco/

  • 3. Data: 2007-05-11 08:59:40
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 11 May 2007 08:09:29 +0200, pawelek napisał(a):

    > Czy groza mi jakies konsekwencje za zbudowanie, wykopanie stawu bez zadnego
    > zezwolenia?

    Niedawno coś było w tv - gość wkurzony musiał zasypać kilka stawów.
    Nie licząc jakichś kar...

    Pozdrawiam,
    Henry