  • 1. Data: 2003-01-15 21:53:21
    Temat: Ile trwa rejestracja spółki jawnej w KRS
    Od: "Luki" <l...@f...pl>

    Ile średnio trwa rejestracja spółki jawnej w KRS?

    Pozdr

    L.

  • 2. Data: 2003-01-16 14:39:45
    Temat: Re: Ile trwa rejestracja spółki jawnej w KRS
    Od: "Wojciech W." <o...@-...onet.pl>

    Zależy od miasta. minimum miesiąc z tego co mi wiadomo....

    W.
    Użytkownik "Luki" <l...@f...pl> napisał w wiadomości
    > Ile średnio trwa rejestracja spółki jawnej w KRS?
    >
    > Pozdr
    >
    > L.

    ---

  • 3. Data: 2003-01-16 16:30:20
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >Ile średnio trwa rejestracja spółki jawnej w KRS?

    Zalezy jakiego wynajales do tego prawnika.

    januszek

  • 4. Data: 2003-01-18 08:46:18
    Od: "Asdax" <a...@p...NO_SPAM.fm>

    Spolki osobowe w Krakowie srednio 2 tyg.
    pzdr
    Asdax

    Użytkownik "januszek" <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl> napisał w
    wiadomości news:vfnd2vs4svf9iatu91rqisa9l27b81urbn@4ax.com...

  • 5. Data: 2003-02-05 22:43:13
    Od: "Lenalena" <m...@p...onet.pl>

    tutaj nie ma regul:))
    ale nie sa to jakies satrsznie dlugie terminy, mysle mez srednio ok 3 tyg -
    miesiac(ale moge sie jutro dowiedziec dokladnie i dam znak)
    najwazniejsze jest zeby zlozyc prawidlowo wypelniony wniosek