  • 11. Data: 2015-05-12 16:30:05
    Temat: Re: Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ( allegro )
    Od: Brajniak <b...@o...pl>

    W dniu 2015-05-12 o 16:26, Liwiusz pisze:

    > Nie ma takiego terminu. Być może pomoże ci art. 491 kc.

    Nie chce rezygnować z zakupu bo wylicytowałem za rozsądną cenę i wydaję
    mi się że kupujący nie chce jej sprzedać za tyle i się wymiguję.

  • 12. Data: 2015-05-12 16:31:12
    Od: Brajniak <b...@o...pl>

    > Po prostu cię zbywa, bo mu dupę zawracasz, a jemu nie zależy na
    > sprzedaży. Przepisami rzetelnego podejścia do transakcji nie wymusisz.

    Jak mu dupe zawracam ??!! Zapłaciłem za przedmiot i żądam jego wydania -
    PROSTE

  • 13. Data: 2015-05-12 16:33:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-12 o 16:31, Brajniak pisze:

    > Jak mu dupe zawracam ??!! Zapłaciłem za przedmiot i żądam jego wydania -
    > PROSTE

    Ja tylko piszę jak on to odbiera. Wysłanie gitary to nie jest takie
    hop-siup włożenie do koperty. Może po prostu mu się nie chce szybko,
    albo nie ma czasu.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2015-05-12 16:36:24
    Od: Brajniak <b...@o...pl>

    W dniu 2015-05-12 o 16:33, Liwiusz pisze:

    > Ja tylko piszę jak on to odbiera. Wysłanie gitary to nie jest takie
    > hop-siup włożenie do koperty. Może po prostu mu się nie chce szybko,
    > albo nie ma czasu.

    Miał cały weekend i czas kiedy trwała licytacja to wiedział że sprzedaje
    wiec mogl spakować. Na dodatek zapłaciłem za kuriera, wiec nie musi
    latać po pocztach itd tylko zamawia kuriera i tyle.

  • 15. Data: 2015-05-12 16:42:15
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 12.05.2015 o 16:36, Brajniak pisze:

    > Miał cały weekend i czas kiedy trwała licytacja to wiedział że sprzedaje
    > wiec mogl spakować. Na dodatek zapłaciłem za kuriera, wiec nie musi
    > latać po pocztach itd tylko zamawia kuriera i tyle.

    Mogł, ale mu się nie chciało :). Jak Liwiusz napisał - to nie jest takie
    hop-siup spakować gitarę tak żeby się jej nic nie stało w podróży.

    p. m.

  • 16. Data: 2015-05-12 16:45:44
    Od: Brajniak <b...@o...pl>

    > Mogł, ale mu się nie chciało :). Jak Liwiusz napisał - to nie jest takie
    > hop-siup spakować gitarę tak żeby się jej nic nie stało w podróży.
    >
    > p. m.

    Tak, owszem. Ale już na ten temat napisałem że miał na to czas bo
    wiedział że sprzeda.
    Mogę poczekać, no ale bez przesady, tak jak sprzedajacy pisze 30 dni.

  • 17. Data: 2015-05-12 17:06:07
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .05.2015 o 16:45 Brajniak <b...@o...pl> pisze:

    > Tak, owszem. Ale już na ten temat napisałem że miał na to czas bo
    > wiedział że sprzeda.
    > Mogę poczekać, no ale bez przesady, tak jak sprzedajacy pisze 30 dni.

    Gitara złamała się, skleił i czeka, aż klej wyschnie.
    :)

    --
    Trefniś

  • 18. Data: 2015-05-12 19:05:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Brajniak wrote:
    > Zapłaciłem za przedmiot

    No to juz teraz wiesz, czemu mu sie nie spieszy.

  • 19. Data: 2015-05-12 19:28:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 12.05.2015 o 15:51, Brajniak pisze:
    > Ile sprzedający ma czasu na wysłanie towaru ??? Kupiłem na allegro od
    > osoby prywatnej.

    A co było w umowie/ogłoszeniu?

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 20. Data: 2015-05-12 19:31:18
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Brajniak" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Tak, owszem. Ale już na ten temat napisałem że miał na to czas bo wiedział że
    > sprzeda.
    > Mogę poczekać, no ale bez przesady, tak jak sprzedajacy pisze 30 dni.

    Ile czasu czekasz? Sprzedawca odpisuje na e-maile?
    Jak tak to jak zbywa?
    Przejdź się na komisariat i zgłoś oszustwo.