  • 11. Data: 2017-05-01 19:03:16
    Temat: Re: Ile mecenas Giertych może wydoić z FACEBOOKA za "Tuska Hitlerowca"? :-)
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
    > Dnia Mon, 01 May 2017 14:13:40 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):
    [...]
    > Ale zapewniali, ze łatwo, czy z ironia pisali, ze "łatwo" ?
    > Bo nastepnym razem moglo na nich trafic :-)
    > [...]

    Ja ironii w pisanie GW o egzekwowalności wyroku z USA w Polsce nie
    zauważyłem. IMHO zrobili sami z siebie zaślepionych debili radujących
    się że "na Wprost trafiło" bez pomyślunku że jak na Wprost trafi
    egzekucja takiego wyroku to w końcu ktoś podobny wyrok na GW w USA też
    uzyska. 50_000 USD w przed sądami w USA walczyć się "niezbyt opłaca",
    ponad 4 mln USD to już wystarczająco łakomy kąsek a GW była wtedy jednym
    z najlepszych celów w RP3 na pozwy w sądach USA.

    --
    A. Filip