  • 1. Data: 2004-07-27 15:10:00
    Temat: Zgubiony Holendedrski dowód rejestracyjny.
    Od: "Tjw" <t...@W...lublin.pl>

    Witam

    Zgubiłem Holenderski dowód rejestracyjny samochodu już wyrejestrowanego z
    Holandii wraz z fakturą. Został mi Holenderski druk wyrejestrowania
    samochodu (RDW) oraz ubezpieczenie. Na druku RDW są wszystkie potrzebne dane
    z dowodu rejestracyjnego. Fakturę otrzymałem faksem a oryginał będę miał
    dostarczony osobiście przez znajomego. Teraz w wydziale komunikacji w
    Lublinie znalezli mi paragraf, ktory mowi ze w przypadku zagubienia dowodu
    rejestracyjnego potrzebne mi jest oswiadczenie o zgubie i RDW, na podstawie
    ktorych moga mi zarejestrowac samochod. Lecz do tego potrzebny jest takze
    druk z urzedu celnego. Niestety ten stoi na przeszkodzie. Przyjeli kopie
    dokumentow (za wyjatkiem dowodu) i pieniadze (3 000zł) lecz nie wydali
    zadnego papierka i kaza mi dostarczyc dowod :(. Teraz pytanie. czy ktos, kto
    zna sie na prawie celnym moglby wynalezc jakis paragraf, ktory mowi o
    postepowaniu w sprawie zagubienia dowodu rejestracyjnego ? Przypominam ze
    wszystkie dane z dowodu sa wpisane i przypieczetowane na druku
    wyrejestrowania RDW.

    Pozdrawiam
    Tjw