  • 1. Data: 2004-07-27 14:56:13
    Temat: Karalność i wojsko
    Od: "Dominik Czarnacki" <d...@d...pl.pl>

    Czy to prawda że jeżeli ktoś ma jeden wyrok i następny w drodze może w ten
    sposób uniknąć służby wojskowej. A jeżeli tak To jak całą sprawę załatwić.

    Pozdrawiam
    Dominik

  • 2. Data: 2004-07-27 17:41:10
    Temat: Re: Karalność i wojsko
    Od: p...@v...pl

    > Czy to prawda że jeżeli ktoś ma jeden wyrok i następny w drodze może w ten
    > sposób uniknąć służby wojskowej. A jeżeli tak To jak całą sprawę załatwić.

    Pierwsze pytanie jakie mi zadano ostatnio w WKU było: czy byłem karany. Tak
    wiec wynika z tego, ze bardzo nie lubią brać osób mających kłopoty z prawem, bo
    takie osoby w armii mogą stanowic źrodło problemów a wojsko problemów chce miec
    jak najmniej. Ale oficjalnego przepisu regulującego te sprawy jak sie zdaje nie
    ma, wszystko zalezy od widzimisie komendanta.

    --
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-07-27 18:08:42
    Od: p...@v...pl

    > Ale oficjalnego przepisu regulującego te sprawy jak sie zdaje nie
    > ma, wszystko zalezy od widzimisie komendanta.

    Jednak jest http://www.wp.mil.pl/auths/562/files/40ebf3358da9a_d
    04f83.pdf

  • 4. Data: 2004-07-27 19:28:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Dominik Czarnacki" <d...@d...pl.pl> napisał w wiadomości
    > Czy to prawda że jeżeli ktoś ma jeden wyrok i następny w drodze może w ten
    > sposób uniknąć służby wojskowej.

    Tak

    > A jeżeli tak To jak całą sprawę załatwić.

    Najprościej wybić szyby za 251 zł. Najtaniej, a i wyrok będzie znikomy,
    jeżeli naprawisz szkody. :-)

  • 5. Data: 2004-07-27 19:49:36
    Od: "Dominik Czarnacki" <d...@d...pl.pl>

    Ciekawe co z wyrokiem zawieszeniu na 2 lata

  • 6. Data: 2004-07-28 06:19:52
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > wiadomości news:ce5qe7$bd5$1@news.onet.pl...
    >
    > Tak

    > Najprościej wybić szyby za 251 zł. Najtaniej, a i wyrok będzie

    Genialna rada ;-)
    Potem smród w papierach, jak się będziesz starał o pracę, to nie
    napiszesz: "oświadczam, że nie byłem karany za przestępstwa popełnione
    umyślnie..."
    Jest wiele dużo prostszych sposobów.

    Pozdro
    Massai

  • 7. Data: 2004-07-28 21:12:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Potem smród w papierach, jak się będziesz starał o pracę, to nie
    > napiszesz: "oświadczam, że nie byłem karany za przestępstwa popełnione

    No przecież żartowałem. Ale zobacz na post kolegi. Pyta, jak się stać
    karany. No to mu odpowiedziałem.

  • 8. Data: 2004-07-29 06:38:39
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > No przecież żartowałem. Ale zobacz na post kolegi. Pyta, jak się stać
    > karany. No to mu odpowiedziałem.

    Wiesz, ja tego tak nie odebrałem... Raczej zrozumiałem, że rzeczywiście
    ma już coś w papierach, i się pyta co przynieść, skąd wziąć - na
    komisję żeby go zwolnili...

    Pozdro
    Massai