  • 1. Data: 2008-10-18 13:57:50
    Temat: Co mozna kupic w promocji czyli jak oszukac kupujacego
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    Fiat zorganizowal super promocje.

    1. Pande mozna kupic za 24990 brutto (www.fiat.pl) ale pande van (czyli bez
    tylnych siedzen) juz mozna kupic za 27 541,00 PLN + VAT
    (www.fiatprofessional.pl)

    2. do tej pandy van dostajemy w promocji (dzial komfort !!):
    - BOCZNE LUSTETRKA REGULOWANE RĘCZNIE
    - LICZNIK KILOMETRÓW
    - WYCIERACZKI PRZEDNIEJ SZYBY

    umarlem ze smiechu. Niebawem w promocji dla podniesienia komfortu dostaniemy
    fotel kierowcy z mozliwoscia przesuwania sie do przodu i do tylu jak rowniez
    przednia szybe z mozliwoscia obserwowania co jest przed samochodem albo
    otwierane szyby drzwi przednich.

    Icek

  • 2. Data: 2008-10-18 18:47:50
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

> [...]
    > rowniez
    > przednia szybe z mozliwoscia obserwowania co jest przed samochodem albo

    No i przede wszystkim kierownicę ułatwiającą skręcanie!

    Pozdrawiam Przemek

  • 3. Data: 2008-10-18 20:32:29
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    Icek pisze:
> [...]
    > przednia szybe z mozliwoscia obserwowania co jest przed samochodem albo
    się smiejesz,

    ale w dostawczach pokroju doblo/partner/kango
    siedzenie pasażera nie absolutnie żadnej regulacji :)
    wygłuszenia tez nie ma :)

    regulacji fotela kierowcy tez czesto nie ma :)

    a to wszystko w promocji
    :)

    --
    pozdros
    icek

  • 4. Data: 2008-10-18 21:30:52
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Icek pisze:
    > Fiat zorganizowal super promocje.

    Jak się firma nazywa "fiut", to co się dziwisz :)

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 5. Data: 2008-10-19 10:40:53
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Icek wrote:
    > Fiat zorganizowal super promocje.

    ale co to ma do prawa ;)? Raczej .samochody czy konsumenci grupa.

    Tak czy siak Panda chyba nie ma gniazda zapalniczki w najtanszej wersji.

    No kurcze, to sie fi..t dorobi nie dajac kawalka kabelka za zlotowke i gniazda
    zaplaniczki za 5zl. Kurcze no tak sie robi biznes.

    p.s
    Z tymi wycieraczkami to naprawde? Lusterko prawe to jeszcze uwierze ;d A moze
    chodzi o wycieraczke prawej strony szyby...

    Tak czy siak ja kupuje od pewnego czasu auta 2-3letnie na wypasie od dbajacych
    o auta i dokladnie sprawdzone. Nie stac mnie na utrate 50% wartosci pojazdu
    albo kupowanie golasa :-)

  • 6. Data: 2008-10-19 12:23:36
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > p.s
    > Z tymi wycieraczkami to naprawde? Lusterko prawe to jeszcze uwierze ;d A
    moze
    > chodzi o wycieraczke prawej strony szyby...

    tak samo jak licznik kilometrow ;)

    Icek