  • 1. Data: 2007-03-23 18:56:55
    Temat: Grzywna nałożona przez Sąd Ksiąg Wieczystych cd.
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    Swego czasu pisałem o nałożonej przez Sąd Ksiąg Wieczystych grzywny.
    Niestety bez odpowiedzi. Ale dla potomnych napisze jaki był finał.
    1. Złożyłem wniosek o ujawnienie właścicieli w celu sprostowania
    niezgodności treści księgi wieczystej z rzeczywistym stanem prawnym.
    2. Złożyłem wniosek o anulowanie grzywny zgodnie z art. 36 ustawy o księgach
    wieczystych.

    Dziś otrzymałem postanowienie sądu o umorzeniu grzywny. Wystarczyło
    zastosować się do wezwania o sprostowanie niezgodności.

    A zapytany radca prawny powiedział że trzeba zapłacić :)

    Darek