  • 11. Data: 2004-06-22 22:49:15
    Temat: Re: Ile czasu ma sad na uzasadnienie - przepisy?
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    Użytkownik "Falkenstein" <P...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:opr9yn7iu473akwt@localhost...
    Dnia Mon, 21 Jun 2004 21:42:53 +0200, Tomasz Bednarz
    <tb(usunTO)@internet.pl> napisał:

    > zlozenia

    > fajnie .... jak ja sie spoznie to dostaje w d.....
    > a sad moze miec wszystkich w d.... i nie ponosic konsekwencji
    |Oj, zyczę ci żebyś pewnego dnia obudził się i zastał na biurku 10
    |uzasadnień do napisania na za tydzień. Każde pisze się przez kilka godzin.
    |Powodzenia.

    Gdybym byl prawnikiem to moglbys mi tak zyczyc .... gdybym byl kims komu za
    to placa to moglbys zyczyc
    Oki nawal pracy - szkoda tylko ze taki ktos kto ma 10 uzasadnien do
    napisania jest nadczlowiekiem i jemu wolno nie napisac w terminie!
    Mi jako strone w spawie nie wolno niedotrzymywac terminow - tzn. wolno ale
    nie bez konsekwencji

    Reasumujac komus wolno niedotrzymywac termoniw - mi nie!
    Komus wolno nie stosowac sie do przepisow prawa - mi nie!
    Tak sie jakos sklada ze pozwana w mojej sprawie jest instytucja i im tez
    wolno nie dotrzymywac termonow!

    Wyglada na to ze wszystkim wolno - mi nie! TRAGEDIA
    Czy w tym kraju kiedys bedzie normalnie -tzn sprawiedliwie?
    TB

  • 12. Data: 2004-06-22 22:58:27
    Od: "M" <t...@c...onet.pl>

    > Wyglada na to ze wszystkim wolno - mi nie! TRAGEDIA
    > Czy w tym kraju kiedys bedzie normalnie -tzn sprawiedliwie?
    > TB

    Czlowieku! Kurcze - przestan - z calym szacunkiem - robic z siebie ofiare!
    zastanow sie przez chwilke, dlaczego tak zostal ta kwestia uregulowana,
    zastanow sie nad powodami! I absolutnie nie stanowi to zaprzeczenia
    sprawiedliwosci. Jakakolwiek inna regulacja tego zagadnienia bylaby nie do
    przyjecia wlasciwie a w kazdym razie - niemozliwe byloby na dobra sprawe jej
    funkcjonowanie prawidlowe w praktyce.

  • 13. Data: 2004-06-24 21:04:08
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

> [...]
    > przyjecia wlasciwie a w kazdym razie - niemozliwe byloby na dobra sprawe

    Mysle ze polskie sadownictwo jest chore! czego udowadniac chyba nie musze
    Oki regulacje niech sobie beda ale niech sady nie robia sobie jaj z prawa to
    bedzie dobrze!
    Moze w kraju gdzie urzednicy, sedziowie sa powazni nie ma takich problemow -
    u nas niestety sa
    Przeciez ja wcale nie wymagam zeby mi bylo wolno robic sobie zarty poprzez
    niedotrzymywanie terminow - ale dlaczego sady maja nie dotzymywac termonow?!

    Zeby bylo ciekawiej mam znajomego rzeczoznawce ktory zostal bieglym sadowym
    Sad notorycznie nie dotrzymuje terminow zaplaty za wykonane ekspertyzy
    Coz znajomy ma zrobic - oddac sprawe do sadu pozywajac sad!
    Smiechu warte

    TB