  • Data: 2018-05-14 12:02:04
    Temat: Ile czasu ma pracodawca na odpowiedź.
    Od: marsel <marcin@pl> szukaj wiadomości tego autora

    Złożyłem pracodawcy pismo/wniosek o rozwiązanie umowy o pracę za
    porozumieniem stron, zaproponowałem termin rozwiązania 31 maja 2018.
    Pismo złożyłem 30 kwietnia, a obowiązuje mnie trzymiesięczne
    wypowiedzenie. Do tej pory nie dostałem odpowiedzi od pracodawcy, ustnej
    czy też pisemnej. Ile czasu ma pracodawca na odpowiedź? Jeżeli jest
    jakiś termin a w tym czasie nie dostanę odpowiedzi, to czy mam rozumieć,
    że pracodawca nie wyraża zgody na rozwiązanie umowy za porozumieniem
    stron i obowiązuje mnie okres trzymiesięczny i biegnie od 30 kwietnia?
    Czy jednak zgadza się na mój wniosek i 31 maja kończę z nim współpracę?