  • 41. Data: 2006-01-07 21:42:29
    Temat: Re: IP dowodem?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Tomasz [###s...@r...pl.###] napisał:

    > Nie rozumiem... Przecież to chyba nie jej konto. Założył konto więc
    miał
    > hasło.

    Ja rozumiałem, że to jej konto. Jak nie jej, to oczywiście ta
    przesłanka odpada.

  • 42. Data: 2006-01-08 10:29:25
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 6 Jan 2006 23:48:44 +0100,
    Robert Tomasik <r...@g...pl> screamed:

    > Umkło mi. Ale nadal otwarte pozostaje pytanie, czy jest jedynym
    > użytkownikiem tego połączenia, czy dzielą między mieszkaniami
    > przykładowo.

    To już problem właściciela numeru telefonu.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:214B ]
    [ 11:29:06 user up 10850 days, 23:24, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    I came; I saw; I fucked up.

  • 43. Data: 2006-01-08 14:46:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Artur M. Piwko [###p...@p...kielce.pl.###] napisał:

    > To już problem właściciela numeru telefonu.

    Nie. Właściciel numeru odmówi zeznań, jako osoba najbliższa dla
    wszystkich domowników i to organ prowadzący musi komuś udowodnić
    przestępstwo, a nie właściciel telefonu swoją niewinność.

  • 44. Data: 2006-01-08 15:07:09
    Od: "Aga" <a...@n...pl>

    Aukcja byla przeprowadzanona nie z mojego konta i nie z mojego maila, byly
    podane dane jakiegos goscia, nie wiem, czy prawdziwe, nic mi nie powiedzili
    wiecej, pytali tylko, czy to ja zakladalam to konto i czy z niego
    korzystalam. Moje bylo tylko IP (uzyte do logowania na aukcji i na tamtego
    maila). No i pewnie bylo gdzies po drodze zalozone konto w banku, skoro ktos
    wyslal kase, a nie bylo mowy o tym, ze jakakolwiek przesylka dotarla, czyli
    pobranie chyba odpada. Co w ogole robic dalej, bo u mnie w miescie policja
    nie prowadzi sprawy, mieli tylko mnie przesluchac, wiec nic o sprawie nie
    wiedza. Sledztwo jest na drugim koncu Polski, gdzie mieszka poszkodowany.
    Skad bede widziec, co dalej? Nie chcialabym sie dowiedziec za pozno...

    Dzieki - Aga

  • 45. Data: 2006-01-08 15:15:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Aga [###a...@n...pl.###] napisał:

    > Skad bede widziec, co dalej?

    Nie będziesz, chyba, iż ostatecznie ustalą, ze jesteś sprawcą, to
    wówczas z całą pewnością zostaniesz o tym skutecznie powiadomiona.

  • 46. Data: 2006-01-08 16:24:59
    Od: "Tomasz" <s...@r...pl>

    Użytkownik "Aga" <a...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nic o sprawie nie wiedza. Sledztwo jest na drugim koncu Polski, gdzie
    > mieszka poszkodowany. Skad bede widziec, co dalej? Nie chcialabym sie

    Nie martw się. Pewnie to już koniec sprawy dla Ciebie.

    Pozdrawiam
    Tomasz

  • 47. Data: 2006-01-08 17:28:55
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Zakładając, że to Ty nie jesteś sprawcą, to nie masz się czego obawiać,
    ale powinnaś przestać udostępniać swój komputer innym osobom ("Bo muszę
    sprawdzić pocztę.", etc.).
    Gdyby to był jakiś zaawansowany hacking, to twój komputer mógłby
    posłużyć raczej do oszustwa zagranicą, a tak...

  • 48. Data: 2006-01-08 19:47:17
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 8 Jan 2006 15:46:22 +0100,
> [...]
    > wszystkich domowników i to organ prowadzący musi komuś udowodnić
    > przestępstwo, a nie właściciel telefonu swoją niewinność.

    Problem - w sensie - że on będzie z całym tym zdarzeniem związany.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:222B ]
    [ 20:46:39 user up 10850 days, 8:41, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    If you liked the Earth you'll love Heaven.

  • 49. Data: 2006-01-08 21:27:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Artur M. Piwko [###p...@p...kielce.pl.###] napisał:

    > Problem - w sensie - że on będzie z całym tym zdarzeniem związany.

    Będzie. Tylko co z tego? W wielu przypadkach jest taka sytuacja, że
    łącze jest na rodzica, a rozrabia któreś z dzieci.

  • 50. Data: 2006-01-09 11:44:49
    Od: "Aga" <a...@n...pl>

    Dziekuje wszystkim za informacje, troche mnie uspokoiliscie, bo juz mnie
    lekka paranoja dopadla :-) Zastanawia mnie tylko, co dalej, jak dlugo mam
    czakac, czy cos jeszcze sie w tej sprawie wydarzy i czy moge jakos
    sprawdzic, jaki jest jej przebieg. Na przyklad za rok wpadnie policja i
    zabierze mi komputer, zeby sprawdzic, czy sa jakies dowody...

    Pozdrawiam - Aga