  • 11. Data: 2008-07-16 16:54:12
    Temat: Re: Hipoteza - Boukun - ktoś całkowicie normalny...
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 16 Lip, 18:19, Maciek <f...@e...one.nospam.pl> wrote:

    > Niemożliwe. Takie rzeczy to tylko w Erze.. :P
    >
    > --
    > Maciek

    Ale to prawda. boukun jest tajnym agentem rzadu majacym na celu
    wysnuwanie teorii spiskowych. Po co? Ano po to zeby ludzie w nie nie
    wierzyli bo wysnuwa je boukun znany z takich tekstow jak <<patrz
    archwium grupy>>. Dzieki temu nadal mozna przetrzymywac osame bin
    ladena w podziemiach palacu prezydenckiego i tam go torturowac. ze o
    sprzedazy dzieci na mace do Izraela nie wspomne.

  • 12. Data: 2008-07-16 17:15:33
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 16 lipiec 2008 18:19
    (autor Maciek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g5l702$2aa$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Niemożliwe. Takie rzeczy to tylko w Erze.. :P

    Nie, on jest normalny. Po prostu będzie pozywał niedługo za antysemityzm.
    Pokaże sądowi potem -- ,,o, wysoki sądzie, jak te szmaty z psp mnie,
    biednego zaszczutego Żyda, od nienormalnych zwyzywały''. Przecie z Niemcami
    też już się procesował coś w tym temacie, że go wywalili z Niemiec i że to
    antyżydowski atak na niego. Niestety tak już jest, że są normalni Żydzi, a
    są też tacy, jak on, co będą chcieli wykorzystać wrażliwość sądów na
    niby-antyżydowskie posunięcia.

    --
    Tristan

  • 13. Data: 2008-07-16 18:02:19
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Niemożliwe. Takie rzeczy to tylko w Erze.. :P

    Oj, to tylko takie założenie. Podobnie, jak np. "weźmy nieważki pręt".

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 14. Data: 2008-07-16 18:53:29
    Temat: Re: Hipoteza - Geremek degenerat społeczny
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Piotr <p...@w...pl> napisali:

    > wiesz co, do tej pory myślałem że ty jesteś chory, jednak teraz doszło
    > do mnie, że ty jesteś po.....olony.

    No coz, zawsze badanie krwi sie robi. A tu cisza...

  • 15. Data: 2008-07-16 19:54:28
    Od: Garvey <g...@g...pl>

    boukun pisze:
> [...]
    > to następstwa. Już nikt z obecnych pokoleń nie dał by się nabrać na
    > "autorytety", bo na przykładzie Geremka widzielibyśmy, że każdy, nawet
    > największy ogłoszony "autorytet", za pociągnięciem różdżki w ciągu sekundy
    > mógłby stać się degeneratem społecznym.
    >
    > I kto miałby prowadzić naród?
    >
    > Ale już dzisiaj, ze względu na totalną blokadę medialną w tej zagadkowej
    > sprawie
    > możemy śmiało wysnuć tezę, że Geremek był pijany. Inaczej juz dawno
    > usłyszelibyśmy, że był trzeźwy.

    Załóżmy, że Geremek spowodował swój śmiertelny wypadek z innymi
    poszkodowanymi *majac na reku zegarek*. Jako członek tajnej organizacji
[...]

    sprawie możemy śmiało wysnuć tezę, że Geremek *mial na reku zegarek*.
    Inaczej juz dawno usłyszelibyśmy, że *go nie miał*.

  • 16. Data: 2008-07-16 22:36:31
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

> [...]
    > antyżydowski atak na niego. Niestety tak już jest, że są normalni Żydzi, a
    > są też tacy, jak on, co będą chcieli wykorzystać wrażliwość sądów na

    ??????????????????????

    Jestem w Strasburgu z 3 skargą zarejestrowany w sprawie łamania w Niemczech
    wolności słowa (sprawa dominacji żydostwa w Polsce) i prawa do obrony.

    Zarejestrowano moją kolejną trzecią skargę w Strasburgu, na łamanie w Niemczech
    wolności słowa (sprawa dominacji żydostwa w Polsce) i prawa do obrony. A szykuje
    się kolejna, czwarta skarga, w sprawie wypędzenia mnie z Niemiec, obecnie jest
    złożona skarga w Federalnym Sądzie Konstytucyjnym w Karlsruhe.

    Jestem ciężko przestraszony, bo dostałem dzisiaj tylko pismo przewodnie ze
    Strasburga, a nie jak to jest w zwyczaju wraz z oficjalnym formularzem do
    wypełnienia. Coś kombinują, a jak wiadomo w Strasburgu też władzę sprawują...
    Jak mnie poświęcą w Strasburgu z Niemcami, to i w Polsce mnie pogrzebią. A ja
    mam odbyt za ciasny...

    boukun

    COUR EUROPEENNE

    DES DROITS DE L'HOMME

    CONSEIL DE L'EUROPE

    STRASBOURG

    EUROPEAN COURT

    OF HUMAN RIGHTS

    COUNCIL OF EUROPE

    STRASBOURG

    Jaroslaw NIEDZWIECKI ul. Luzycka 75 58-100SWIDNICA POLOGNE

    FÜNFTE SEKTION

    13. September 2007

    ECHR-LGerl.lR JN/lch

    Beschwerde Nr. 39861/07 Niedzwiecki (III) ./. Deutschland

    Sehr geehrter Herr Niedzwiecki,

    hiermit bestätige ich den Erhalt Ihres Schreibens vom 17. August 2007 sowie der
    beigefügten Anlagen. Ihrer Beschwerde wurde die obige Nummer zugeteilt, die in
    jeder weiteren Korrespondenz zu dieser Sache anzuführen ist.

    Der Gerichtshof wird sich auf der Grundlage der von Ihnen vorgelegten
    Informationen und Unterlagen mit dem Fall beschäftigen, sobald es der
    Geschäftsgang erlaubt. Falls Sie weitere Unterlagen zu der Beschwerde einreichen
    möchten, so schicken Sie bitte ausschließlich Kopien, da der Gerichtshof keine
    Originale zurücksendet. Das Verfahren ist grundsätzlich schriftlich, und Sie
    müssen nur auf Vorladung des Gerichtshofs persönlich erscheinen. Die
    Entscheidung des Gerichtshofs wird Ihnen mitgeteilt.

    Sie sollten jede Änderung Ihrer Adresse mitteilen. Des Weiteren sollten Sie dem
    Gerichtshof jede wichtige Entwicklung in Bezug auf die obige Beschwerde
    unaufgefordert mitteilen und alle weiteren relevanten Entscheidungen der
    nationalen Behörden und Gerichte einreichen.

    Mit freundlichen Grüßen

    Die Kanzlerin der Sektion i.A.

    J. Nobbe Rechtsreferent

    ADRESSE POST ALE / POSTAL ADDRESS:

    CONSEIL DE L'EUROPE / COUNCIL OF EUROPE

    F - 67075 STRASBOURG CEDEX

    TELEPHONE:

    0033(0)38841 20 18

    INTERNET:

    http://www.echr.coe.int

    TELECOPIEUR/FAX:

    00 33 (0)3 88 41 27 30

  • 17. Data: 2008-07-17 06:39:16
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 16 Jul 2008 17:34:25 +0200, Paweł Ubysz napisał(a):

    > Załóżmy że Boukun jest całkowicie normalny.....

    On ma jakieś orzeczenie psychologa na ten temat, chwali się nim nawet ;)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 18. Data: 2008-07-17 07:48:08
    Od: jg <j...@f...pl>

    Dnia Wed, 16 Jul 2008 21:54:28 +0200, Garvey napisał(a):
> [...]

    > przykładzie Geremka widzielibyśmy, że każdy, nawet największy ogłoszony
    > "autorytet", za pociągnięciem różdżki w ciągu sekundy mógłby stać się

    to juz zegarka nie mozna nosic?

    --
    jg

  • 19. Data: 2008-07-17 09:40:48
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "jg" <j...@f...pl> napisał w wiadomości

    > to juz zegarka nie mozna nosic?
    >
    > --
    Mógł też dostać chwilę wcześnie od pasażerki w twarz, jak wyzwał ją od polskich
    kurew i ta teraz straciła pamięć...
    --
    boukun

    "Jestem, jaka jestem. Nie zmienię się. Lubcie mnie albo nie. A jeśli wam się nie
    podobam, to - przepraszam - ale odp...cie się" - Sharon Stone

  • 20. Data: 2008-07-17 09:40:59
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 17 lipiec 2008 09:48
    (autor jg
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ceejy6qry4mo.ikt142jmeym7$.dlg@40tude.net>):

    > to juz zegarka nie mozna nosic?

    Nie można. No bo skąd są zegarki? dostaje się je na komunię... Więc taki co
    ma zegarek, to kto ? KOMUNISTA. A jak komunista to współpracował z UB, SB,
    KGB i EKG.

    --
    Tristan