  • 1. Data: 2005-05-24 20:43:39
    Temat: Hipotetyczna sytuacja z TP S.A.
    Od: "Chessio" <C...@g...TO.pl>

    Witam,

    Zalozmy nastepujaca sytuacje. Ktos nielegalnie uzytkuje lokal do
    dzialalnosci gospodarczej. Po prostu adoptuje do tego celu pustostan
    (mniejsza o to jak dostal sie do srodka). Na podstawie "swistka" tj.
    pseudo umowy (ktora nie ma mocy prawnej) podpisuje z TP S.A. umowe na
    swiadczenie uslug telekomikacyjnych , ta instaluje mu telefon.
    Wlasciciel gdy sie o tym dowiaduje na podstawie dlugosci trwania tejze
    umowy chce okreslic czas jaki intruz zajmowal jego lokal - zalozmy ze
    nie ma innej mozliwosci.
    I teraz pytanie: - czy moze domagac sie takich informacji od TP S.A. ?
    Na jakiej podstawie ? I gdzie ew. moze sie odwolac gdy tpsa odmowi mu
    informacji nt. dzialalnosci w obrebie jego nieruchomosci.

    --
    Pozdrawiam,
    Chessio

  • 2. Data: 2005-05-24 22:10:57
    Temat: Re: Hipotetyczna sytuacja z TP S.A.
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Chessio napisał(a):

    > I teraz pytanie: - czy moze domagac sie takich informacji od TP S.A. ?

    Nie

    > Na jakiej podstawie ? I gdzie ew. moze sie odwolac gdy tpsa odmowi mu
    > informacji nt. dzialalnosci w obrebie jego nieruchomosci.

    Na tej samej podstawie, na ktorej ja nie dowiem się o szczegółach Twojej
    umowy z tepsą. Nie jesteś stroną umowy.

    Natomiast jeżeli doszło do sfałszowania umowy, powiadamia się stosowne
    czynniki, a te będą działać na podstawie KPK

    M.