  • 1. Data: 2015-09-09 13:16:18
    Temat: HGW Warszawa: Protestowanie przeciwko przyjmowaniu muzułmańskich uchodźców w Polsce jest niezgodne z prawem?
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    http://niezalezna.pl/70717-zakaz-demonstracji-przeci
    wko-uchodzcom
    | Jak informuje RMF, oficjalnie ratusz odmówił manifestacji, ponieważ w tym samym
    | miejscu zaplanowane jest inne wydarzenie zgłoszone wcześniej. [...]
    | Drugi powód to cel zgromadzenia według władz miasta niezgodny z
    | przepisami. Jednak to już nieoficjalne informacje. - Ratusz ma zamiar wykazać,
    | że demonstracja godzi w prawa i wolności innych osób, co zgodnie z ustawą o
    | zgromadzeniach pozwala na zakazanie protestu - pisze RMF.

    http://www.rmf24.pl/raport-fala-uchodzcow/najnowsze-
    fakty/news-warszawa-wladze-nie-zgodzily-sie-na-demon
    stracje-przeciwko-u,nId,1882224

    --
    A. Filip
    Dmuchać to jeszcze, ale z przebieraniem palcami gorzej.

  • 2. Data: 2015-09-11 19:30:02
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "A. Filip"

    | Jak informuje RMF, oficjalnie ratusz odmówił manifestacji, ponieważ w tym
    samym
    | miejscu zaplanowane jest inne wydarzenie zgłoszone wcześniej. [...]

    Czemu cytujesz niestandardowo ?

  • 3. Data: 2015-09-11 19:42:40
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    "re" <r...@r...invalid> pisze:
    > Użytkownik "A. Filip"

    > Czemu cytujesz niestandardowo ?

    A to jest cytat poprzedniego postu czy ze strony www?
    Mój standard cytowania "źródła poza usenetem" jest taki.
    Wole by "znaczek" był inny niż dla cytowanych postów na które odpowiadam.

    --
    A. Filip
    Ucieka świńskim truchtem. (Przysłowie polskie)