  • 1. Data: 2015-09-09 09:42:50
    Temat: Ceny na sklepie różnią się od tego co się płaci przy kasie... notorycznie
    Od: TOMASZEK <t...@o...pl>

    Witam grupę
    Jest sobie blaszak osiedlowy w którym notorycznie i w przypadku wielu
    produktów ceny na półkach różnią się w tym co płaci się przy kasie ( na
    półkach są niższe oczywiście ) Wielokrotnie zwracałem na to uwagę
    zarówno sprzedawcom jak i kierownicze sklepu. Za każdym razem tłumaczą
    się błędem i obowiązuje wyższa cena przy kasie, albo zostawiam produkt.
    Nie ma mowy o zakupie po cenie z półki.
    Zaczęło mnie to tak zwyczajnie po ludzku denerwować. Sumy naprawdę
    niewielkie, ale to robienie ze mnie idioty....

    Gdzie najlepiej ( najskuteczniej ) "uprzejmie donieść" o tym procederze?

    Wiem, wiem, mogę zmienić sklep... i pewnie tak zrobię jak już wszystkie
    inne drogi zawiodą.

    --
    Tomaszek
    #lubię to: enklawa.net

  • 2. Data: 2015-09-09 09:50:06
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    TOMASZEK <t...@o...pl> pisze:
> [...]
    >
    > Gdzie najlepiej ( najskuteczniej ) "uprzejmie donieść" o tym procederze?
    >
    > Wiem, wiem, mogę zmienić sklep... i pewnie tak zrobię jak już

    Twoje donosy będą skuteczniejsze w przypadku osiedlowego blaszaka niż w
    przypadku "podobnych praktyk" wielkich (zagranicznych) sieci supermarketów
    które jakoś częściej "mylą się" na _swoją_ korzyść, że o pułapkach "promocji"
    też wspomnę [towar bez promocji _zbyt łatwy_ do pomylenia z towarem w promocji].

    ,,Prawo w Rzeczypospolitej jest jak pajęczyna - bąk się przeciśnie, ugrzęźnie
    muszyna"

    --
    Jeśli ten, kto cię nienawidzi, jest głodny, daj mu do jedzenia chleb, a jeśli
    jest spragniony, daj mu do picia wodę. Bo nagarniasz na jego głowę rozżarzone

  • 3. Data: 2015-09-09 09:54:23
    Od: TOMASZEK <t...@o...pl>

    W dniu 2015-09-09 o 09:50, A. Filip pisze:

> [...]
    > też wspomnę [towar bez promocji _zbyt łatwy_ do pomylenia z towarem w promocji].

    Wiem :(

  • 4. Data: 2015-09-09 10:45:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    TOMASZEK <t...@o...pl> pisze:
> [...]
    > produktów ceny na półkach różnią się w tym co płaci się przy kasie (
    >
    > Gdzie najlepiej ( najskuteczniej ) "uprzejmie donieść" o tym

    Jest takie cos jak Inspekcja Handlowa. To chyba najlepiej do nich
    pasuje.
    Tylko musisz jakis oddzial miejscowy znalezc.

> [...]
    >"promocji"
    >też wspomnę [towar bez promocji _zbyt łatwy_ do pomylenia z towarem w

    No nie wiem - raczej nie zauwazylem. Oczywiscie - jak w sklepie sa
    tysiace artykulow, to pomylki moga sie zdarzyc, ale nagminne to nie
    jest.

    Raczej narzekam, ze jest towar, a ceny nie ma. Albo stoi w innym
    miejscu niz cena - ale to nie wiadomo - wina obslugi, klientow,
    pospiechu ?

    No i czytniki do sprawdzania - niby sa, a jak trzeba - to znalezc
    trudno.

    J.

  • 5. Data: 2015-09-09 11:09:26
    Od: TOMASZEK <t...@o...pl>

    W dniu 2015-09-09 o 10:45, J.F. pisze:

    > No i czytniki do sprawdzania - niby sa, a jak trzeba - to znalezc trudno.

    Albo nie działają ;)

  • 6. Data: 2015-09-09 23:31:09
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *TOMASZEK* napisał(-a):

> [...]
    > Zaczęło mnie to tak zwyczajnie po ludzku denerwować. Sumy naprawdę
    > niewielkie, ale to robienie ze mnie idioty....

    Nie potrafisz wyegzekwować swoich praw? Ciebie obowiązuje cena z półki,
    a cenę z kasy fiskalnej to kasjerka (i kierowniczka) może sobie wsadzić
    tam gdzie Słońce nie zagląda.

    > Gdzie najlepiej ( najskuteczniej ) "uprzejmie donieść" o tym
    > procederze?

    Chyba rzecznik konsumentów

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 7. Data: 2015-09-10 21:16:01
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "TOMASZEK"

[...]

    ---
    PIH, ale jak zgłosiłem, że na mojej reklamówce oraz na witrynie internetowej
    jest inna cena pizzy niż zapłaciłem to najpierw nie docierało, co jasno
    napisałem, że chodzi o ogół konsumentów a nie mój przypadek, a jak w końcu
    dotarło to mi pracownica odpisała, że dokonali próbnego zakupu i nie
    stwierdzili rozbieżności z ofertą (nie wiem już na jakiej podstawie, ale na
    pewno nie tej reklamówki jaką dysponowałem) a witryna ma stary cennik bo ma
    problemy techniczne (jak nie można poprawić cennika to wystarczy witrynę
    wyłączyć i można na to dać czas). Więc ... no nie obstawiam sukcesu, ale oni
    po to dokładnie są by działać zarówno w indywidualnych sprawach jak i
    interesie ogółu konsumentów.

  • 8. Data: 2015-09-11 12:54:24
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2015-09-10 o 21:16, re pisze:
    > PIH, ale jak zgłosiłem, że na mojej reklamówce oraz na witrynie
    > internetowej jest inna cena pizzy niż zapłaciłem to najpierw nie

    Na ulotkach/gazetkach zwykle malutkimi literkami stoi, że "nie stanowią
    oferty handlowej w rozumieniu [blablabla]" :(

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2015-09-11 14:11:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.09.2015 o 09:42, TOMASZEK pisze:
> [...]
    > zarówno sprzedawcom jak i kierownicze sklepu. Za każdym razem tłumaczą
    > się błędem i obowiązuje wyższa cena przy kasie, albo zostawiam produkt.

    Inspekcja Handlowa.

    Ewentualnie policja, bo to wykroczenie.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 10. Data: 2015-09-11 19:15:31
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Miroo"

> [...]

    Na ulotkach/gazetkach zwykle malutkimi literkami stoi, że "nie stanowią
    oferty handlowej w rozumieniu [blablabla]" :(
    Nie zgłaszałem oszustwa tylko naruszenie zbiorowych interesów konsumentów.