  • 1. Data: 2004-02-17 16:24:30
    Temat: HELP - jak zalozyc pub?potrzebne dokumenty i procedury..
    Od: Michał Gwiazdowski <m...@w...pl>

    witam,
    chce zalozyc pub w moim lokalu,
    pub ma byc niewielki, oczywiscie z piwem, raczej bez mocniejszych trunkow,
    czy moze mi ktos podpowiedziec co mam zrobic, dokad sie udac i jak
    to ugryzc?
    wystarczy haslowo, poszukam sobie..
    -gdzie znajde specyfikacje miejsca, sa jakies szczegolne obostrzenia?
    ma to byc piwnica - jest tam nieco nizej niz w normalnym pomieszczeniu..
    czy to nie problem?
    kto musi mi wyrazic zgode?jakies Sanepidy, Pipy i inne Komisje do walki z
    komisjami?
    co z zabezpieczeniami ppoz - do piwnicy maja prowadzic schody krecone, moge
    dodatkowo zrobic drzwi do innego wyjscia, ale
    jak nie musze to nie zrobie..gdzie sa przepisy na ten temat?
    -jaka dzialalnosc gospodarcza powinienem zalozyc?gdzie uzyskac info na ten
    temat?
    -budynek lezy bardzo blisko szkoly, odkad dokad mierzy sie odleglosc
    przepisowa?jest to dalej 100m?
    czy mozliwe jest uzyskanie zezwolenia na alko jesli jest to mniej niz
    100m?czy jesli np, przeniose wejscie na teren posesji,
    zeby wyrobic sie w tych 100m to bedzie okej?czy tez licza od granicy
    dzialek?

    dzieki za wszelkie uwagi i pomocne wskazowki

    pozdrawiam
    --
    mihau