  • 1. Data: 2003-10-02 06:16:48
    Temat: [HELP] AC - jak napisać odwołanie do TU ?
    Od: "Tomasz Żychiewicz" <t...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    Koledzy pomocy:

    Moje auto stoi od miesiąca w ASO. Naprawiają 2 szkody z AC. Wariant
    bezgotówkowy. Jedna szkoda wynikła z próby kradzieży auta i ASO ją dalej
    naprawia. Druga szkoda wynikła ze stłuczki na drodze(z mojej winy). Do
    stłuczki niestety nie wezwaliśmy policji. TU(HESTIA) wystawiło mi właśnie
    pismo - odmowe wypłaty odszkodowania z tego tytułu ze względu na ocenę
    rzeczoznawcy. Stwierdzono bowiem, iż takie okoliczności nie mogły mieć
    miejsca - moje auto jest podobno za mało rozbite w stosunku do tego drugiego.
    (??!)

    Mam 30 dni na odwołanie.
    Ciekawe, że dokument został do mnie świeżo wysłany a data na nim widnieje z
    dnia wypadku...cwaniaczki, że niby już na wstępie po terminie odwołania...

    Jak napisać takie odwołanie ?
    Na co się powołać ?
    Proszę o jakieś rady.

    Druga sprawa to ASO.
    Czy wydadzą mi auto jeśli TU im nie zapłaci ?
    Jak to działa ? - ASO zawsze zwleka z wydaniem samochodu do wypłaty z TU ?
    (zakładając, że wcześniej już zdążyli go naprawić)

    Dziękuję,
    Pozdrawiam,