    From: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Gwarancja po raz kolejny...
    Date: Tue, 1 Jun 2010 11:14:09 +0200

    Hi!

    Kupuję sprzęt komputerowy z gwarancją "on site". Gwaran zobowiązuje się
    wykonać naprawę w ciągu 24 godzin. Niestety, często nie wywiązuje się z
    tego. W samej gwarancji, ani w umowie nie ma informacji o odpowiedzialności
    za niedotrzymanie terminu.
    Co mogę zrobić takiemu gwarantowi? Chyba nic :(
    Tym bardziej, że sprzęt nie służy do zarabiania tylko do świadczenia usług
    nieodpłatnych. Czyli nie ponoszę straty (oprócz strat na wizerunku firmy).
    Odpowiedziałem sobie sam na pytanie, czy jednak są jakieś możliwości prawne
    wyegzekwowania szybszego działania serwisu?

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl