  • 1. Data: 2003-12-17 22:15:06
    Temat: Gwarancja na telefon ???
    Od: "jajo84" <j...@i...pl>

    Mam mały problem oddałem telefon do servisu w Poznaniu.Pan ktory przyjmowal
    telefon przyjmowal powiedział ze w ciagu 3 dni go naprawia,dziwne to bylo
    dla mnie bo telefony wysylaja do wawy bylo to 3 grudnia.Oczywiscie telefonu
    nie ma do dnia dzisiejszego jutro mija data oddania telefonu przez servis
    ,telefonu zastepczego oczywiscie nie dostalem i tak jestem 2 tygodnie bez
    telefonu.Co mam zrobic jezeli telefonu nie bedzie jutro i napewno w tym
    tygodniu,gdzie sie zglosic i czego sie domagac

    z gory wielkie dzieki