  • 1. Data: 2003-12-17 19:13:27
    Temat: Odliczenie vatu od cyfrówki ...
    Od: "MaR" <b...@p...onet.pl>

    Witam

    Nie wiem czy to jest ta lista dyskusyjna aby zadać pytanie.

    Czy można odliczyć sobie kupno aparatu cyfrowego od podatku? Mam tu na myśli
    aparat do 1,5 tyś. klasy olympus C-350 itd?

    Prosze o pomoc, wskazówki lub jakieś informacje.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-12-23 01:15:24
    Temat: Re: Odliczenie vatu od cyfrówki ...
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 17 Dec 2003 20:13:27 +0100, "MaR" <b...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Czy można odliczyć sobie kupno aparatu cyfrowego od podatku?
    [...]
    >Prosze o pomoc, wskazówki lub jakieś informacje.
    Najpierw ja prosze o informacje czy chcesz odliczac vat od cyfrowki
    (temat) czy kupno aparatu od podatku :D a w ogole Ty to znaczy kto?
    os. fizyczna?

    WAM
    --
    Na Sylwestra nad morze? www.nadmorze.pl