  • 1. Data: 2003-12-17 20:24:36
    Temat: Ustawa o policji
    Od: "SVitkers" <svitkers@[spamkilla].zbluzgaj.net>

    Witam,
    Moze mi ktos powiedziec jaka ustawa/rozporzadzenie reguluje zakres
    obowiazkow policjanta w czasie tzw. spisywania/ oraz warunki rewizji
    osobistej ??

    Dziekuje
    --
    /\\=//\-"""-. \\ pozdrawiam
    / /6 6\ \ \ \\ svitkers

  • 2. Data: 2003-12-17 21:01:44
    Temat: Re: Ustawa o policji
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "SVitkers" <svitkers@[spamkilla].zbluzgaj.net> napisał w
    wiadomości news:brqe2d$k8v$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    > Moze mi ktos powiedziec jaka ustawa/rozporzadzenie reguluje zakres
    > obowiazkow policjanta w czasie tzw. spisywania/ oraz warunki rewizji
    > osobistej ??

    Wpisz w google "ustawa o policji".
    Trudne, prawda?

    Pozdr
    Leszek

  • 3. Data: 2003-12-17 21:34:24
    Od: "SVitkers" <svitkers@[spamkilla].zbluzgaj.net>

    Kto: Leszek
    Skąd: l...@p...fm

    | Wpisz w google "ustawa o policji".
    | Trudne, prawda?
    |
    | Pozdr
    | Leszek

    "nie ucz ojca dzieci robic"...

    przecztaj jeszcze raz moje pytanie:

    taka forma pytania chyba jednoznacznie wskazuje na to, ze mam
    watpliwosci z wyborem odpowiedniej ustawy, nieprawdaz ??
    z wyborem odpowiedniego paragrafu w tej ustawie [jesli takie cos wogole
    istniej [??] z pewnoscia sobie poradze

    --
    /\\=//\-"""-. \\ pozdrawiam
    / /6 6\ \ \ \\ svitkers

  • 4. Data: 2003-12-17 21:41:13
    Od: "Ziele" <s...@m...com>

    Jak mnie "brutalnie" spisali to weszłem na www.policja.pl i tam jest!

  • 5. Data: 2003-12-17 21:48:03
    Od: "SVitkers" <svitkers@[spamkilla].zbluzgaj.net>

    Kto: Ziele
    Skąd: s...@m...com

    | Jak mnie "brutalnie" spisali to weszłem na www.policja.pl i tam jest!

    dzieki serdecznie, w sumie dosc logiczny adres, ale tam sie tego nie
    spodziewalem :P

    --
    /\\=//\-"""-. \\ pozdrawiam
    / /6 6\ \ \ \\ svitkers

  • 6. Data: 2003-12-18 08:53:46
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "SVitkers" <svitkers@[spamkilla].zbluzgaj.net> napisał w
    wiadomości news:brqi54$rn$1@news.onet.pl...

> [...]
    > watpliwosci z wyborem odpowiedniej ustawy, nieprawdaz ??
    > z wyborem odpowiedniego paragrafu w tej ustawie [jesli takie cos

    Nie mędrkuj tylko zrób jak napisałem.

    Pozdr
    Leszek

  • 7. Data: 2003-12-18 17:01:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Nie mędrkuj tylko zrób jak napisałem.

    Leszku! Nie masz racji. W Ustawie o Policji pytający niewiele znajdzie na
    interesujący go temat po za tym, że policja ma prawo legitymować i ma
    prawo dokonać kontroli osobistej. A szczegóły są zawarte w ROZPORZĄDZENIU
    RADY MINISTRÓW z dnia 17 września 1990 r. w sprawie trybu legitymowania,
    zatrzymywania osób, dokonywania kontroli osobistej oraz przeglądania
    bagaży i sprawdzania ładunku przez policjantów i to tego aktu prawnego
    musi szukać. Można go znaleźć w najnowszej postaci na www.sejm.gov.pl, ale
    też na wielu innych stronach.

  • 8. Data: 2003-12-19 19:02:11
    Od: "SVitkers" <svitkers@[spamkilla].zbluzgaj.net>