    From: Małgorzata Pompka <" dandyska"@piipka.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gwałt 4 lata temu.
    Date: Tue, 30 Oct 2007 15:03:58 +0100

    n...@o...pl napisał(a):
    > Witam
    >
    > Moja dziewczyna niedawno przyznała mi się ( po moich zapytaniach o
    > dziwne zachowanie, podczas pewnych sytuacji ), że w wieku 14 lat
    > została brutalnie zgwałcona. Typ zaciągnął ją do piwnicy w bloku, bił,
    > śmiał się i zgwałcił ( tyle dowiedziałem się po wizycie u
    > psychologa ). Była dzieckiem, dziewicą... ciągle widzę w jej oczach
    > ten strach kiedy tylko chce jej dotknąc, jeszcze jakiś czas temu,
    > przed wizytami u terapeutów mdlała, wyginała się kiedy zaczynaliśmy
    > ten temat. Teraz jest już troszke lepiej, choć i tak... nie jest
> [...]
    kochany
    weź sprawy w swoje ręce
    znaczy do niczego nie namawiam
    sadze tylko , ze mógłbyś sie z tym elementem spotkać gdzieś w ustronnym
    miejscu by wyjasnić sprawe konkretnie.
    masz chyba jakieś wsparcie wśród znajomych
    spróbój porozmawiac grzecznie jak meżczyzna z mężczyzna
    wyjasnij mu że lepiej żeby sie przyznał i przeprosił.
    Czasem lekka perswazja.
    sądów nie polecam