  • 1. Data: 2004-06-03 17:52:25
    Temat: Grzywna
    Od: ula<u...@i...pl>

    Zwracam sie z prośbą.
    Proszę o rade gdzie mam kierować wniosek o rozłożenie grzywny na
    raty.Wysokość raty jest dla mnie duża(500zł).Wniosek do prezesa
    sądu?czy może do kogoś innego?. Kiedy mam złożyć ten wniosek.Jak
    ma wyglądać merytorycznie.Proszę o odpowiedź.Dziekuję.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-06-03 18:04:57
    Temat: Re: Grzywna
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    ula wrote:
    > Proszę o rade gdzie mam kierować wniosek o rozłożenie grzywny na
    > raty.Wysokość raty jest dla mnie duża(500zł).Wniosek do prezesa
    > sądu?czy może do kogoś innego?.

    Do sądu który wymierzył grzywnę

    KG

  • 3. Data: 2004-06-03 18:05:26
    Od: "Kacper" <kacper_grzybowski{usun}@poczta.onet.pl>

> [...]
    > sądu?czy może do kogoś innego?. Kiedy mam złożyć ten wniosek.Jak
    > ma wyglądać merytorycznie.Proszę o odpowiedź.Dziekuję.

    To zalezy czy grzywna ma byc wplacona na jakis konkretny cel?
    Czy moze jest to grzywna jako kara samoistna, czy moze nalozona w zwiazku z
    zawieszeniem wykonania kary, czy warunkowym umorzeniem?

    Kacper

  • 4. Data: 2004-06-03 18:17:00
    Od: "Opix" <f...@v...pl>

    Użytkownik "ula" <u...@i...pl> napisał w wiadomości

    piszesz do sądu który wymierzył grzywnę wniosek o rozzłozenie grzywny na
    raty lub o odroczenie jej spłaty ze wzgledu na ciężkie warunki
    materialne . w podaniu musisz udokumentować swój stan materialny oraz
    zaoferować sposób zapłaty tej grzywny w spoób na jaki cię stać .musisz
    pamietać że jeżeli po wydaniu zgody na opłacanie grzywny nie bedziesz
    sie wywiązywać terminowo sąd może wymieryć karę w postaci innego srodka
    karnego przeliczając wartość grzywny na dniówki dzienne i zamknąc na
    okres wynikajacy z tego rachunku.

    --
    pozdrawiam

    Opix

  • 5. Data: 2004-06-03 18:30:45
    Od: ula<u...@i...pl>

    Jakie są terminy.Na razie dostałam wyrok nakazowy w którym sąd
    grocki orzekł grzywne.Nie dostałam jeszcze wezwania do zapłaty.Jaki
    jest termin składania wniosku o odroczenie

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 6. Data: 2004-06-03 18:37:34
    Od: ula<u...@i...pl>

    > Jakie są terminy.Na razie dostałam wyrok nakazowy w którym sąd
    > grocki orzekł grzywne.Nie dostałam jeszcze wezwania do zapłaty.Jaki
    > jest termin składania wniosku o odroczenie

    Przepraszam chodźi o termin składania wniosku o rozbicie grzywny na
    raty.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 7. Data: 2004-06-03 18:46:58
    Od: "Opix" <f...@v...pl>

    Użytkownik "ula" <u...@i...pl> napisał w wiadomości

    na razie masz wyrok .procedurę możesz rozpocząć nie czekając na wezwanie
    do zapłaty co stanowić bedzie dla ciebie plus ponieważ wykażesz że
    zależy ci na tym aby zapłacić i chcesz się z tego wywiazać i sąd moze
    rozłożyć ci to na raty w sposób bardziej dla ciebie korzystny od tego
    który proponujesz .
    --
    pozdrawiam

    Opix