  • 1. Data: 2004-06-03 16:52:03
    Temat: PILNE niestety - spoźnienie z odpowiedzią na pozew
    Od: "Czerpak" <c...@p...onet.pl>

    Witam :)

    Dostałem pozew o zapałatę długów.
    Niestety z powodów zupełnie losowych
    spóźniłem się z 14 dniowym terminem złożenia
    zastrzeżeń. Własciwie minął dwa dni temu.
    Dzis - na dodatek - dowiedziałem się,
    że sprawa mogłabybyć do wygrania.

    Niestety wiem, też, że te losowe sprawy
    nie znajdą poparcia w sądzię - muszę kombinować.

    Czy jest jakiś sposób aby złożyć te zastrzeżenia??

    Z góry przeogromne dzięki za jakiekolwiek odpowiedzi!

    Pozdrawiam
    Czerpak

  • 2. Data: 2004-06-03 17:08:14
    Od: "focus" <f...@o...pl>

    Użytkownik "Czerpak" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Niestety wiem, też, że te losowe sprawy
    > nie znajdą poparcia w sądzię - muszę kombinować.
    >
    > Czy jest jakiś sposób aby złożyć te zastrzeżenia??

    Istnieje w prawie cos takiego jak przywrocenie terminu, jesli uchybiles
    tylko dwa dni, zloz podanie o to, zapytaj jakiegokolwiek prawnika jak to
    dobrze zrobic. w podaniu opisz powody z jakich uchybiles termin. mozesz
    wymyslic dobra bajeczke byle wiarygodna.
    mialem podobny przypadek, i bez problemu mi sie to udalo.

    Pozdrawiam
    focus

  • 3. Data: 2004-06-03 17:46:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "focus" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wymyslic dobra bajeczke byle wiarygodna.
    > mialem podobny przypadek, i bez problemu mi sie to udalo.

    Pamiętaj, że do wniosku o przywrócenie terminu musisz dołączyć sprzeciw.

  • 4. Data: 2004-06-03 18:06:07
    Od: "Marta K." <...@...com>

> [...]
    > Niestety z powodów zupełnie losowych
    > spóźniłem się z 14 dniowym terminem złożenia
    > zastrzeżeń. Własciwie minął dwa dni temu.

    Najwazniejsza jest argumentacja - jesli trafisz z nia w sedziego - to moze
    ci sie to udac.

    Pozdrawiam - Glorius Glory

  • 5. Data: 2004-06-04 08:13:01
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > Użytkownik "focus" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Pamiętaj, że do wniosku o przywrócenie terminu musisz dołączyć sprzeciw.

    Czy przypadkiem ten termin wniesienia sprzeciwu nie jest zawity ?

    Boguslaw

  • 6. Data: 2004-06-04 12:40:19
    Od: "Robert Tomasik - praca" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

    > Czy przypadkiem ten termin wniesienia sprzeciwu nie jest zawity ?

    Jest. Ale można próbować z rozsądnym uzasadnieniem. Jeśli nie odbierał sam,
    to dobrym uzasadnieniem będzie stwierdzenie, że teraz dopiero mu
    przekazano.

  • 7. Data: 2004-06-05 14:54:21
    Od: "Czerpak" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Jest. Ale można próbować z rozsądnym uzasadnieniem. Jeśli nie odbierał sam,
    > to dobrym uzasadnieniem będzie stwierdzenie,  że teraz dopiero mu

    Niestety sam odbierałem :(

    W poniedziałek muszę coś wysłać i cały czas się głowię jak i co napisać aby
    osiągnąć zamierzony cel - czyli przywrócenie terminu...

    Namawiają mnie znajomi na jakieś lewe zwolnienia lekarskie itp.
    Ale coś mam wstręt do takich zabiegów - a z drugiej strony
    jak napiszę prawdę to jakbym nic nie napisał...

    Kurde... ale i tak dzięki serdeczne za odpowiedzi i pomoc :)

    Czerpak