  • 1. Data: 2002-12-02 14:06:13
    Temat: Grupa niepełnosprawnościowa
    Od: "GroM" <g...@p...fm>

    Witam
    Czy ktoś z grupowiczów zna jakieś strony www itp. opisujące prawa, ulgi
    itd. jakie należą się osobie, która ma grupę niepełnosprawnościową ?
    Jak wygląda to wszystko, gdy taka osoba chciałaby naprzykład założyć
    firmę ?

    Dziękuję i pozdrawiam

    GroM

  • 2. Data: 2002-12-02 19:31:40
    Temat: Odp: Grupa niepełnosprawnościowa
    Od: "Wiola" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > itd. jakie należą się osobie, która ma grupę niepełnosprawnościową ?
    > Jak wygląda to wszystko, gdy taka osoba chciałaby naprzykład założyć

    Polecam pl.soc.inwalidzi oni tam udzielą Ci wszelkich wskazówek.
    Wiola

  • 3. Data: 2002-12-02 22:15:27
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Wiola <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych

    > Polecam pl.soc.inwalidzi oni tam udzielą Ci wszelkich wskazówek.

    mam nadzieje,że nie wypowiadasz się tylko w swoim imieniu... jestem zdania
    ,że jeśli ktoś posiada takie wiadomości to może również i na tej grupie
    podać ...

    Sandra

  • 4. Data: 2002-12-03 08:08:37
    Temat: Re: Grupa niepełnosprawnościowa
    Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "GroM" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > itd. jakie należą się osobie, która ma grupę niepełnosprawnościową ?
    > Jak wygląda to wszystko, gdy taka osoba chciałaby naprzykład założyć

    http://www.pomocspoleczna.ngo.pl/strona.asp?id=133&s
    =3

    --
    Pozdrawiam.