  • 1. Data: 2002-12-02 14:28:36
    Temat: gwarancja na obuwie
    Od: s...@p...onet.pl

    Jeden z butow kilka miesiecy od zakupu ulegl uszkodzeniu w wyniku prawidlowego
    uzytkowania - male pekniecie z boku. Czy taka wada podlega gwarancji??
    --
    sliver

  • 2. Data: 2002-12-02 20:22:57
    Temat: Re: gwarancja na obuwie
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > Jeden z butow kilka miesiecy od zakupu ulegl uszkodzeniu w wyniku
    prawidlowego
    > uzytkowania - male pekniecie z boku. Czy taka wada podlega gwarancji??

    oczywiście, że tak
    kiedyś po 10 miesiącach składałem reklamację na buty NORD (pęknięcie
    podeszwy) i została ona uznana

    jeśli były prawidłowo użytkowane (a nikt nie wykaże, że nie jeśli nie ma
    nadmiernych zniszczeń) to oczywiście, że wada podlega gwarancji

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2002-12-02 23:19:02
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    plusz napisa_(a):
> [...]
    >
    > jeśli były prawidłowo użytkowane (a nikt nie wykaże, że nie jeśli nie ma
    > nadmiernych zniszczeń) to oczywiście, że wada podlega gwarancji

    Jeśli w ogóle na buty była gwarancja (musiałaby zostać wystawiona
    dokument gwarancyjny). Jeśli nie pozostają uprawnienia z rękojmi
    (art.556-568 kc), ale wadę trzeba zgłosić w ciągu miesiąca od jej
    zauważenia.

    KG

  • 4. Data: 2002-12-02 23:42:01
    Temat: Odp: gwarancja na obuwie
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do > Jeśli
> [...]
    > dokument gwarancyjny). Jeśli nie pozostają uprawnienia z rękojmi
    > (art.556-568 kc), ale wadę trzeba zgłosić w ciągu miesiąca od jej

    rejkojmia trwa przez rok od momentu wydania towaru

    Sandra

  • 5. Data: 2002-12-02 23:49:54
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Sandra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:asgqsj$ru$...@a...dialog.net.pl...

> [...]
    > w ogóle na buty była gwarancja (musiałaby zostać wystawiona
    >
    > rejkojmia trwa przez rok od momentu wydania towaru

    rękojmia :-)