  • 11. Data: 2006-09-28 12:30:33
    Temat: Re: Groźby
    Od: "Grzesiek Mirecki" <p...@s...com>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> napisał:

    > W jaki sposób przekierowujesz? (-:

    Jest na to kilka sposobów, pierwszy - ustawiam w telefonie połączenia
    przychodzące tylko z listy kontaktów i ustawiam "przekierowania - kiedy
    zajęty" i podaje numer. Drugi, ustawiam tylko
    "przekierowania - kiedy zajęty" i wybieram sobie kiedy chcę przekierować
    odrzucając telefon, lub odrzucając rozmowę konferencyjną kiedy prowadzę już
    jakąś rozmowę. Trzeci - idę do operatora i prosze o takie ustawienie (u mnie
    Era).

    Pozdro.

  • 12. Data: 2006-09-28 15:09:30
    Od: m...@g...com

    Grzesiek Mirecki wrote:

> [...]
    > odrzucając telefon, lub odrzucając rozmowę konferencyjną kiedy prowadzę
    > już jakąś rozmowę. Trzeci - idę do operatora i prosze o takie ustawienie

    I płacisz za to jak za zboże.

    p. m.

  • 13. Data: 2006-09-29 07:44:41
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 28 Sep 2006 17:09:30 +0200,
    m...@g...com <m...@g...com> screamed:

    > I płacisz za to jak za zboże.

    Dokładnie to chciałem od niego wyciągnąć. Nie wie, że za przekierowania
    on płaci (poza jednym małym przypadkiem;).

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:237B ]
    [ 09:44:10 user up 11114 days, 21:39, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Computers are useless. They can only give you answers. -- Pablo Picasso

  • 14. Data: 2006-09-29 11:19:35
    Od: "Grzesiek Mirecki" <p...@s...com>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> napisał w wiadomości
    .
    > In the darkest hour on Thu, 28 Sep 2006 17:09:30 +0200,
    > m...@g...com <m...@g...com> screamed:

    > Dokładnie to chciałem od niego wyciągnąć. Nie wie, że za przekierowania
    > on płaci (poza jednym małym przypadkiem;).

    Nie płacę, podaj mi swój numer na priv, to Cię przekieruję, jak odzwonisz,
    zgoda?

    Pozdro.

  • 15. Data: 2006-09-29 17:07:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Artur M. Piwko wrote:

    > Dokładnie to chciałem od niego wyciągnąć. Nie wie, że za przekierowania
    > on płaci (poza jednym małym przypadkiem;).

    Niech nadal nie wie :) Natłucze rachunek, rodzice zabiorą mu telefon,
    może jeszcze karnie internet odetną i będzie jednego małoletniego trolla
    mniej ;->