  • 11. Data: 2003-12-08 01:34:44
    Temat: Re: Gotowosc do pracy-pelnomocnik. Pilne!!!
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    > obejmuje ono upowaznienia do podejmowania decyzji co do dopuszczenia do
    > pracy.

    Dzieki.

  • 12. Data: 2003-12-10 15:03:10
    Od: ali-baba <a...@m...riz.pl>

    "kodeks karny:
    Art. 218. § 1. Kto, wykonując czynności w sprawach z zakresu prawa pracy
    i ubezpieczeń społecznych, złośliwie lub uporczywie narusza prawa
    pracownika wynikające ze stosunku pracy lub ubezpieczenia społecznego,

    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności
    do lat 2.

    § 2. Osoba określona w § 1, odmawiająca ponownego przyjęcia do pracy, o
    której przywróceniu orzekł właściwy organ,

    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności
    do roku. "

    zadzwon do Panstwowej Inspekcji Pracy