  • 1. Data: 2004-08-17 10:40:02
    Temat: Re: Geant i Kradziez
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Tue, 17 Aug 2004 14:26:11 +0200, fuku <f...@o...pl> napisał:

> [...]
    > policja
    > przyjechala i go zabrala na grenadierow (bo to historia z warszawy), tam
    > wezwali rodzicow, odebrali go, i policja powiedziala zeby pojechac do
    > geant'a i wyjasnic sprawe, tak wlasnie zrobili spotkalio sie z
    > ochoroniazem
    > ktory zlapal ich syna, i zaplacili za te spodenki i ochroniaz powiedzial
    > ze wycofa oskarzenie. I niby wszystko dobrze by bylo gdyby nie to ze 2
    > tygodnie pozniej przychodzi wezwanie do sadu :/
    >
    > i mam pytanie czego on ma sie spodziewac tam ??

    Wyroku i kary.
    Albo warunkowego umorzenia.

    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwości nie było, nie ma i nie będzie!

  • 2. Data: 2004-08-17 10:45:51
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "fuku" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

    czy to ze on jest kleptomanem to fakt czy tylko w ten sposob zwykles nazywac
    drobnych zlodziejaszkow?

    czy rodzice tego chlopaka maja jakis kwit na to ze zaplacili za spodenki?

  • 4. Data: 2004-08-17 12:40:09
    Od: "Mariusz Stępień" <h...@b...pl>

    Nie rozumiem jednej rzeczy.
    Czy fakt, że ktoś jest kleptomanem można w jakiś sposób udokumentować?
    Wszak osobie z takim "papierem" otwiera się olbrzymie pole do nadużyć....

    --
    Polecam naprawdę niezły filmik:
    http://skrypty.us/filmiki/TDI_Stacja.mpg

  • 5. Data: 2004-08-17 12:50:49
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Mariusz Stępień" <h...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Czy fakt, że ktoś jest kleptomanem można w jakiś sposób udokumentować?

    jasne ze mozna jak kazda inna chorobe psychiczna, jesli jest to stwierdzone
    przez lekarza psychologa czy psychiatre i sa na to papiery to nie widze
    problemow

    > Wszak osobie z takim "papierem" otwiera się olbrzymie pole do nadużyć....

    i tak i nie, dla ludzi ta choroba jest bardzo uciazliwa i nie mysla o
    zadnych naduzyciach, poza tym kleptomania objawia sie zaborem niewielkich
    przediotow bez wzgledu na ich wartosc, i nawet jesli by ktos z takim
    papierkiem probowal sobie "dorobic" to w koncu moglo by to wyjsc na jaw, a
    wtedy przymusowe leczenie albo pierdel jakby sie okazalo ze papier to lipa

  • 6. Data: 2004-08-17 13:09:22
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Rodrig Falkenstein napisał(a):

    > Wyroku i kary.
    > Albo warunkowego umorzenia.

    Ci rodzicie na policji sugerują nieletniego ...

    --
    JOHNSON :)

  • 7. Data: 2004-08-17 13:10:19
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 8/17/2004 2:50 PM, szerszen wrote:

> [...]
    > przez lekarza psychologa czy psychiatre i sa na to papiery to nie widze

    I jak w wielu chorobach, sczególnie psychicznych trudno jest wykazać
    procesowo jej brak, jeżeli pacjent dobrze zna jednostke chorobową i
    potrafi symulowac objawy.

> [...]
    > wtedy przymusowe leczenie albo pierdel jakby sie okazalo ze papier to lipa

    Prawdziwy kleptoman ma problem sam ze sobą - przedsiębiorca, który
    odpowiednio wcześnie zainwestuje "w siebie" może liczyć na sukces.

    Można dopatrzec się pewnej analogii z maturą i dysleksją - gdyby
    dysleksja całkowicie zwalniała z egzaminu maturalnego, to zapewne ilość
    dyslektyków wzrosłaby gwałtownie, podobnie, gdyby kleptomania uwalniała
    od odpowiedzialności za kradzież ilośc kleptomanów wzrosłaby w postepie
    geometrycznym.

    Isnieje już doświadczalnie potwierdzony model ekonomiczny potwierdzający
    istnienie powyższych relacji - są nim tzw. zakłady pracy chronionej,
    do do których ustawodawstwo jest tak skonstruowane, że liczba
    niepełnosprawnych kłóci się z elementarna wiedzą statystyczną, a prawo
    sankcjonuje takie kwiatki jak pracujący, całkowicie niezdolny do pracy,
    co jest, chociażby semantycznie, sprzeczne.

    Pzdr: Catbert

  • 8. Data: 2004-08-17 15:00:37
    Od: "fondi" <c...@o...pl>

    fuku wrote:
    > i mam pytanie czego on ma sie spodziewac tam ??

    to zalezy czy pojdzie w spodenkach czy bez ?

  • 9. Data: 2004-08-17 15:49:45
    Od: "Tomasz" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein"

    > Wyroku i kary.
    > Albo warunkowego umorzenia.

    Warunkowego umorzenia na pewno nie będzie.

    ---
    Pzdr

    Tomasz

  • 10. Data: 2004-08-17 18:23:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał w wiadomości

    > Ci rodzicie na policji sugerują nieletniego ...

    Nie wiemy do jakiego sądu to wezwanie.