  • 1. Data: 2003-04-25 09:22:07
    Temat: Gdzie sie zgłoscić ?
    Od: "Agnika" <a...@N...shnet.pl>

    Mam takie pytanie może ktoś będzie znał odpowiedż ?
    Mam znajomego w Syrii chce mnie odwiedzić w wakacje ,posiada on wize
    kupiecko-handlową na europe min :Niemcy ,Belgia , Francja ale nie ma tam
    wyszczególnionej Polski czy musze mu jakieś zaproszenie załatwić ?czy musze
    jakieś pozwolenie ,gdzie mam sie zgłosić czy do ambasady w Warszawie czy
    wystarczy do jakiegoś urzędu w moim mieście ? Jeśli potrafi ktoś
    odpowiedzieć to z góry dzięki :)
    pozdrawiam serdecznie

  • 2. Data: 2003-04-25 10:04:05
    Temat: Re: Gdzie sie zgłoscić ?
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <b8aur5$jrb$1@nemesis.news.tpi.pl>, Agnika wrote:
> [...]
    > jakieś pozwolenie ,gdzie mam sie zgłosić czy do ambasady w Warszawie czy
    > wystarczy do jakiegoś urzędu w moim mieście ? Jeśli potrafi ktoś

    Dziwne wątpliwości szczególnie dla kogoś z wizą kupiecko-handlową. Niech
    znajomy skontaktuje się z ambasadą RP w Syrii.
    http://www.msz.gov.pl/start.php?page=1100200000&subd
    oc=164

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2003-04-25 20:11:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Zamiennie, jeśli to Ty chcesz się o tym upewnić, to skontaktuj się z
    najbliższą placówką Straży Granicznej. W końcu to oni podejmują decyzje o
    wpuszczeniu lub nie kogoś, więc najpewniej będą mieli aktualne informacje na
    ten temat.

  • 4. Data: 2003-04-26 11:47:16
    Od: "Agnika" <a...@N...shnet.pl>

> [...]
    > odpowiedzieć to z góry dzięki :)
    > pozdrawiam serdecznie
    >
    > dowiedziałam sie że zaproszenie może wystawić mu tylko jakaś firma np.
    imort-export i to najlepiej firma państwowa, bo on posiada takową wizę ale
    nie mam zaznajomionej żadnej firmy o którą mogłabym poposić żeby dała
    zaproszenie dla mojego przyjaciela a nie może to być prywatne zaproszenie
    tylko z jakiejś firmy . Dziwne rozumowanie . No ale te dziwne przepisy są
    jakie są :( No i chyba raczej nie przyjedzie w odwiedziny.