  • 1. Data: 2006-10-11 19:31:29
    Temat: Gdzie projekt nowego Kodeksu pracy?
    Od: wombi <j...@d...pl>

    Trafiliście gdzieś w sieci na projekt nowego Kodeksu pracy, który
    Komisja Kodyfikacyjna Prawa Pracy przekazała rządowi?

  • 2. Data: 2006-10-11 20:32:52
    Temat: Re: Gdzie projekt nowego Kodeksu pracy?
    Od: "Marcin Krzeminski" <radca@BEZ_TEGOradca.krakow.pl>

    > Trafiliscie gdzies w sieci na projekt nowego Kodeksu pracy, który
    > Komisja Kodyfikacyjna Prawa Pracy przekazala rzadowi?

    Mój kolega tez szukal i nie mógl znalezc, az w koncu wystapil z wnioskiem o
    udzielenie informacji publicznej. Bylo to jakis czas temu, a odpowiedzi nie
    ma. Strach sie bac, co tam wymyslili.

    Marcin.

  • 3. Data: 2006-10-12 14:53:40
    Od: wombi <j...@d...pl>

    Marcin Krzeminski napisał(a):

    > Mój kolega tez szukal i nie mógl znalezc, az w koncu wystapil z wnioskiem o
    > udzielenie informacji publicznej. Bylo to jakis czas temu, a odpowiedzi nie
    > ma. Strach sie bac, co tam wymyslili.

    Juz myślałem,że tylko ja nie potrafię tego znaleźć.Faktycznie-ciekawe
    co też tam jest takiego,że robą taką wielką tajemnicę.
    Pozdrawiam

    EOT

  • 4. Data: 2006-10-13 19:24:49
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "wombi" <j...@d...pl> napisał w wiadomości
    > Trafiliście gdzieś w sieci na projekt nowego Kodeksu pracy, który
    > Komisja Kodyfikacyjna Prawa Pracy przekazała rządowi?

    Tylko 2 projekty zmian w Kodeksie pracy:

    http://www.mps.gov.pl/bip/index.php?idkat=293

    wa