  • 1. Data: 2002-05-08 14:02:16
    Temat: abonament radiowo-telewizyjny
    Od: "Agata" <A&P@ceti.pl>

    Mam pytanie:
    Jeśli w domu nie mam żadnego odbiornika TV ani radiowego,
    ale mam radio w samochodzie, to musze płacic abonament?

    Pozdrawiam
    ***Agata***

  • 2. Data: 2002-05-08 14:16:45
    Temat: Re: abonament radiowo-telewizyjny
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Agata"
    > Jeśli w domu nie mam żadnego odbiornika TV ani radiowego,
    > ale mam radio w samochodzie, to musze płacic abonament?

    abonament radiowy - TAK
    nawet jak jest to auto sluzbowe a radio prywatne
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-05-08 16:59:49
    Od: "Łukasz K." <l...@w...pl>

    > Mam pytanie:
    > Jeśli w domu nie mam żadnego odbiornika TV ani radiowego,
    > ale mam radio w samochodzie, to musze płacic abonament?

    Swoja droga nowy projekt mowi ze bede musial zglosic ze NIE mam telewizora.
    Jak zaczna takie bochomazy wychodzic, to bede musial zglosic ze nie mam psa,
    tesciowej, samochodu, ochoty na sex itp itd.. ba.. moze bede musial zglosic
    ze nie mam ochoty zyc i nie mam narkotykow. Nie odkrylem wyspy, nie wsiade
    na statek kosmiczny, nie bede dlubal w nosie, nie bede lubial TVP...
    nie uwazacie ze zglaszanie ze czegos sie NIE ma nie jest idiotyczne? jak nie
    mam telewizora to mnie ta sprawa w ogole nie dostyczy, a jeszcze mam zglosic
    ze mnie to nie interesuje....
    pozdrawiam serdecznie
    Lukaszek

  • 4. Data: 2002-05-12 12:42:21
    Od: "MR" <m...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Łukasz K." <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > to bede musial zglosic ze nie mam psa,
    > tesciowej, samochodu, ochoty na sex itp itd..
    Tego bym nie radził zgłaszać. Małżonka będzie miała podstawy do rozwodu,
    proboszcz wyklnie na kazaniu, a skarbówka od razu wrąbie podatek od
    impotencji.

    MR