  • 11. Data: 2017-11-29 14:11:54
    Temat: Re: Gdzie jest awizo?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-11-29 o 13:53, ń pisze:
    > Niektóre mrówki twierdzą, że ludzi nie ma.

    Akurat to, czy ludź jest, czy go nie ma, można zbadać/zaobserwować - to
    nie jest kwestia wiary.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2017-11-29 14:19:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-11-29 o 13:50, z pisze:

    > Dzięki. Bardzo pouczające.
    > Ciekawe dlaczego mi tak pasuje do neoliberalizmu czy może szerzej do
    > demokracji liberalnej :-)
    >
    > Sorry ale takie czasy.

    Nie rozumiem. Ale brzmi ciekawie. Możesz rozwinąć :)

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2017-11-29 15:15:25
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2017-11-29, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Akurat to, czy ludź jest, czy go nie ma, można zbadać/zaobserwować - to
    > nie jest kwestia wiary.

    Niekoniecznie z perspektywy i możliwości mrówki. Tak samo jak z p.
    ludzia, zaobserwować i zbadać mozna wyłącznie na co pozwala dana
    rzeczywistość. Ani to dowodzi, ani zaprzecza istnieniu czegokolwiek w
    jakiś absolutny (wykraczający poza tę rzeczywistość) sposób.

    --
    Marcin

  • 14. Data: 2017-11-29 15:17:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .net...
    Dnia Wed, 29 Nov 2017 12:22:19 +0100, Olin napisał(a):

    >Facet było dobrze poinformowany. Czy ktoś zdążył go zapytać dlaczego
    >dobry bóg w takim razie wyposażył ludzi w aparaturę do seksu? :)

    Bo by Niebo zbankrutowalo na nagrody :-P

    J.

  • 15. Data: 2017-11-29 15:17:43

    W dniu 2017-11-29 o 14:19, Liwiusz pisze:
    > Nie rozumiem. Ale brzmi ciekawie. Możesz rozwinąć :)

    Jak czas pokazuje religie takie same jak wszystkie inne :-)