  • 1. Data: 2017-11-27 15:33:46
    Temat: Poczta-paczki
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    Poczta chyba ostatnio dostała dużo samochodów do rozwożenia paczek.
    Takie białe, z napisem POCZTA POLSKA.
    Jeżdżą tak sobie i jeżdżą po osiedlu, po uliczkach osiedlowych (aż
    wyjeżdżą swój ośmiogodzinny czas pracy). Robią postoje, albo
    (najczęściej ) zostawiają te samochody pod blokiem i idą sobie do domu
    albo do kolegi. Jeszcze ani razu nie widziałam, żeby ktoś z tego
    samochodu taszczył paczkę. Nigdy! Ludzie sami zasuwają po paczki na pocztę.
    Po co w ogóle potrzebni pracownicy do tych samochodów i po co te
    samochody. Za co w ogóle oni wynagrodzenia biorą.

    Podwyższyli nam opłaty za usługi pocztowe. Taki zwykły list polecony
    kosztuje 5,20. Poczta staje się teraz jakimś imperium chyba.

    --
    animka

  • 2. Data: 2017-11-27 16:47:43
    Temat: Re: Poczta-paczki
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >(najczęściej ) zostawiają te samochody pod blokiem i idą sobie do
    >domu albo do kolegi. Jeszcze ani razu nie widziałam, żeby ktoś z tego

    A ja widzialem.
    Siedzisz w domu w godzinach 8-16 ? Gapisz sie w okno ?

    To moze posiedz i pogap ... albo posiedz i wyslij pare wiekszych
    paczek do siebie.

> [...]

    >Podwyższyli nam opłaty za usługi pocztowe. Taki zwykły list polecony
    >kosztuje 5,20. Poczta staje się teraz jakimś imperium chyba.

    Zniszczyli Inpost, to moga podnosic oplaty ... ale prawde mowiac to
    chyba zaden kurier za 5.20 przesylki nie dostarczy ...

    J.

  • 3. Data: 2017-11-28 03:16:30
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-11-27 o 16:47, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
    >
    > A ja widzialem.
    > Siedzisz w domu w godzinach 8-16 ? Gapisz sie w okno ?
    Nie gapię się za bardzo, ale jak coś robię przy oknie, czy jak wyjdę na
    dwór to widzę.

    > To moze posiedz i pogap ... albo posiedz i wyslij pare wiekszych
    > paczek do siebie.
    Ludzie wielkie paczki odbierają na poczcie. Z paczkami, tzn awizami ,
    które wrzucają do skrzynek to przyjeżdżają rano- do mniej więcej 15-stej
    jak ludzie są w pracy.

    > Zniszczyli Inpost, to moga podnosic oplaty ... ale prawde mowiac to
    > chyba zaden kurier za 5.20 przesylki nie dostarczy ...
    Inpost nadal jest, bo widzę ich samochody, ale ja już wolę iść na pocztę
    niż jechać gdzieś daleko do punktu Inpostu.

    --
    animka