  • 1. Data: 2017-11-28 23:50:02
    Temat: Gdzie jest awizo?
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    Gdzie jest awizo? Rodzina na zmianę czeka na przesyłkę. Listonosz z
    Poczty Polskiej nie zadzwoni ani razu.

    http://serwisy.gazetaprawna.pl/poradnik-konsumenta/a
    rtykuly/1086754,poczta-polska-problemy-z-dostarczeni
    em-przesylki.htmlrazu

    Nie wklejam tekstu w związku z prawdopodobnymi autoryzacjami.

    --
    animka

  • 2. Data: 2017-11-29 00:36:14
    Temat: Re: Gdzie jest awizo?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2017-11-28, Animka <a...@t...wp.pl> wrote:
> [...]
    > Poczty Polskiej nie zadzwoni ani razu.
    > http://serwisy.gazetaprawna.pl/poradnik-konsumenta/a
    rtykuly/1086754,poczta-polska-problemy-z-dostarczeni

    Ciekawe jaki procent wydatków PP stanowią pensje dla listonoszy.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2017-11-29 09:51:32
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 28 Nov 2017 23:50:02 +0100, Animka napisał(a):

    > Gdzie jest awizo?

    To już nawet awiz nie doręczają? Do tej pory zamiast paczek to właśnie
    awiza roznosili...
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2017-11-29 12:22:19
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 29 Nov 2017 09:51:32 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > To już nawet awiz nie doręczają?

    Może mają zacięcie ekologiczne i oszczędzają papier.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Ludzie stanu dziewiczego otrzymają sto procent nagrody w niebiesiech,
    owdowiali sześćdziesiąt procent, a żonaci trzydzieści procent."
    św. Tomasz z Akwinu

  • 5. Data: 2017-11-29 12:59:05
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 29 Nov 2017 12:22:19 +0100, Olin napisał(a):

    > "Ludzie stanu dziewiczego otrzymają sto procent nagrody w niebiesiech,
    > owdowiali sześćdziesiąt procent, a żonaci trzydzieści procent."
    > św. Tomasz z Akwinu

    Facet było dobrze poinformowany. Czy ktoś zdążył go zapytać dlaczego
    dobry bóg w takim razie wyposażył ludzi w aparaturę do seksu? :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 6. Data: 2017-11-29 13:01:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Facet było dobrze poinformowany. Czy ktoś zdążył go zapytać dlaczego
    > dobry bóg w takim razie wyposażył ludzi w aparaturę do seksu? :)

    Jakiż byłby sens nagradzania wstrzemięźliwości, jeśli nie byłoby pokus i
    możliwości?

    "Jan Sztaudynger,
    Brak Trzech O

    Brak Odwagi,
    Okazji,
    Ochoty,
    powody niejednej cnoty".

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2017-11-29 13:17:06
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 29 Nov 2017 13:01:59 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Jakiż byłby sens nagradzania wstrzemięźliwości, jeśli nie byłoby pokus i
    > możliwości?

    Co za przewrotność ze strony dobrego boga :) A może złośliwość? :)
    IMO trudno o bardziej porąbaną doktrynę religijną :)
    Ale dosyć tutaj, NTG, sorry, moja wina ale NSP.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 8. Data: 2017-11-29 13:37:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Co za przewrotność ze strony dobrego boga :) A może złośliwość? :)
    > IMO trudno o bardziej porąbaną doktrynę religijną :)
    > Ale dosyć tutaj, NTG, sorry, moja wina ale NSP.

    Niepotrzebnie się silisz na złośliwości.

    Wystarczy założyć, że:

    1) boga nie ma
    2) istnienie wiary jest konieczne z uwagi na taką, a nie inną specyfikę
    mózgu Homo sapiens (nie ma na świecie i nigdy nie było społeczności
    ludzkiej, która by potrafiła istnieć bez wierzenia w coś).

    A skoro to rzeczywistość kreuje boga, a nie bóg rzeczywistość, to
    znaczy, że to bóg musi się dostosować w swojej religii do otoczenia i
    wyjaśnienia - to znaczy: bóg nie mógł sprawić, aby nie było pokus, bo
    boga nie ma, ale wiara może wyjaśniać na swój sposób sens ich istnienia,
    niemniej jednak jest ograniczona rzeczywistością i musi ją wyjaśniać
    taką, jaką jest, a nie taką, jaką ktoś by chciał, aby była.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2017-11-29 13:50:49
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-11-29 o 13:37, Liwiusz pisze:

> [...]
    > niemniej jednak jest ograniczona rzeczywistością i musi ją wyjaśniać
    > taką, jaką jest, a nie taką, jaką ktoś by chciał, aby była.

    Dzięki. Bardzo pouczające.
    Ciekawe dlaczego mi tak pasuje do neoliberalizmu czy może szerzej do
    demokracji liberalnej :-)

    Sorry ale takie czasy.

  • 10. Data: 2017-11-29 13:53:53
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Niektóre mrówki twierdzą, że ludzi nie ma.

    -----