  • 1. Data: 2004-02-13 13:42:32
    Temat: Re: Gdy ktoś śle pogróżki
    Od: Arek <a...@e...net>

    olaf rzecze:
    > Na GG zagadnął do mnie pewien człowiek. Po chwili rozmowy zaczął mi
    [..]
    > kogoś uzyskać na podst. Ip-u moje dane? Zaczynam sie obawiać,że to
    > jakiś psychopatyczny weteran.

    Wyluzuj chłopie. Kumple sobie jaja z Ciebie robią.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 2. Data: 2004-02-13 13:45:08
    Temat: Gdy ktoś śle pogróżki
    Od: olaf<o...@i...pl>

    Na GG zagadnął do mnie pewien człowiek. Po chwili rozmowy zaczął mi
    ubliżać, a kiedy zacząlem się bronić, on stwierdził,że " mam uważać,
    bo życie mam jedno i że się niedługo zobaczymy". Dodam tylko ,że
    ten człowiek zdążył sie pochwalić,że jest byłym żołnierzem jednostek
    specjalnych, a teraz pogłębia swoje umiejętności w sztukach walki.
    Czy ten człowiek może mnie znaleźć po numerze IP, czy może od

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2004-02-13 13:53:30
    Od: olaf<o...@i...pl>

    Nie wydaje mi się, ponieważ ten człowiek śle mi te pogróżki z
    miejscowości, w której nie mam znajomych. Informatyk z mojego
    zakładu pracy to sprawdził

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2004-02-13 14:00:38
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    olaf wyskrobał(a):
> [...]
    > Czy ten człowiek może mnie znaleźć po numerze IP, czy może od
    > kogoś uzyskać na podst. Ip-u moje dane? Zaczynam sie obawiać,że to

    Jak ma niby Ciebie złapać? W GG nie ma podane adresu ani nawet nazwiska.
    Poza tym w GG jest opcja "Ignoruj" dla takich ludzi... Ktoś sobie głupio
    zażartował, a Ty od razu w gacie robisz. Trzeba było z nim pojechać tak
    samo - że masz 190 cm, 48 cm w bicepsie i szklanki pękają od Twojego
    spojrzenia :)

    --
    Bartek Gliniecki

  • 5. Data: 2004-02-13 14:01:46
    Od: "castrol" <j...@p...wywalto.onet.pl>

    > Wyluzuj chłopie. Kumple sobie jaja z Ciebie robią.

    I kto to mowi?? Osoba ktora grozila juz wiekszosci ludzi z grup
    dyskusyjnych??

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 6. Data: 2004-02-13 14:04:00
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@e...net news:c0ikfh$3q9$1@news.onet.pl

    > Wyluzuj chłopie. Kumple sobie jaja z Ciebie robią.
    > pozdrawiam
    > Arek
    > http://www.hipnoza.info

    Olafie, nie przejmuj sie "radami" arka - on na codzien grozi innym, wiec
    dlatego tak odpowiedzial - http://www.raf256.com/arnold/

    Poniewaz to juz 6-te pytanie tego typu w ciagu ostatnigo kwartalu ktore
    czytam na NEWS - zbiore kilka moich wlasnych porad (prywatnych! nie jestem
    prawnikiem) i praktycznych wskazowek na w/w stronie www (sam zglaszalem
    wlasnie - arka na Policje wiec niestety mam spore doswiadczenie)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 7. Data: 2004-02-13 14:04:09
    Od: "castrol" <j...@p...wywalto.onet.pl>

    Użytkownik "olaf" <o...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Czy ten człowiek może mnie znaleźć po numerze IP, czy może od
    > kogoś uzyskać na podst. Ip-u moje dane? Zaczynam sie obawiać,że to
    > jakiś psychopatyczny weteran.

    Mozna bez problemu cie znalezc po IP, w internecie nie jestes w zaden sposob
    anonimowy

    Pytanie dlaczego on do ciebie pisal?? Bo bez powodu na pewno nie, a jesli
    naprawde nie mial powodu to zapewne byl to jakis gowniarz ktory sobie robil
    jaja

    Pozdrawiam
    Jacek

    PS. Jesli sie boisz zawsze mozesz sprawe zglosic na policje, pokazac im
    rozmowe w gg, dac im IP goscia i oni powinni sie tym zajac, mozesz rowniez
    napisac do administratora sieci w ktorej koles ma internet i opowiedziec mu
    cala historie, lacznie z podaniem IP, jesli to rzeczywiscie jakis gowniarz
    to rodzice powinni sie zainteresowac tym co ich synek robi podczas zimowych
    ferii

  • 8. Data: 2004-02-13 14:17:31
    Od: olaf<o...@i...pl>

    Dzięki za radę. Nie należę do facetów typu macho, a sporo jest świrów
    w sieci. Nie wiem, dlaczego on akurat wybrał mój numer GG. Może to
    przypadek. Wiem tylko,że z treści jego wypowiedzi, w których
    dominowały bluźnierstwa i epitety pod adresem moich bliskich typu:
    twój ojcec i twoi kolesie nie mająjaj, twoja dziewczyna to płaska
    emocjonalnie suka...można wywnioskować, że ten facet nie jest
    normalny

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 9. Data: 2004-02-13 14:41:45
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    o...@i...pl news:c0im9r$qsb$1@flis.man.torun.pl

> [...]
    > twój ojcec i twoi kolesie nie mająjaj, twoja dziewczyna to płaska
    > emocjonalnie suka...można wywnioskować, że ten facet nie jest

    Wazne pytnie to - czy powiedzial cos co potwierdza iz ciebie zna (a w
    szczegolnosci wie gdzie mieszkasz i kim jestes "na zywo"?) jezeli tak, to
    jezeli jego grozby beda sie powtarzac propnuje
    1) ostrzec go iz zglosisz na Policje
    2) zglosic na Policje (lub odrazu do prokuratury, szablon zgloszenia bedzie
    wkrotce na www jak podalem wczesniej)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 10. Data: 2004-02-13 14:57:13
    Od: Black Fox <o...@2...cy_ROT13>

    olaf wrote:

    > Na GG zagadnął do mnie pewien człowiek. Po chwili rozmowy zaczął mi
    > ubliżać, a kiedy zacząlem się bronić, on stwierdził,że " mam uważać,
    > bo życie mam jedno i że się niedługo zobaczymy".

    Bywa - mało to wariatów chodzi po świecie...?

    > Dodam tylko ,że ten człowiek zdążył sie pochwalić,że jest byłym
    > żołnierzem jednostek specjalnych, a teraz pogłębia swoje
    > umiejętności w sztukach walki.

    Na 99% jedno i drugie to kompletna bzdóra.

    > Czy ten człowiek może mnie znaleźć po numerze IP, czy może od
    > kogoś uzyskać na podst. Ip-u moje dane?

    To co może sobie normalnie uzyskać, to zazwyczaj może sobie od razu w
    buty wsadzić ;-P

    > Zaczynam sie obawiać, że to jakiś psychopatyczny weteran.

    Psychopatyczny to i owszem, ale na pewno nie żaden weteran (chyba, że
    rajdów rowerowych).

    --
    --=== Black Fox ===--
    --== GG: 1138706 ==--