    From: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gdy ktoś śle pogróżki
    Date: 13 Feb 2004 14:41:45 GMT
    Sender: r...@p...onet.pl@rafal.joint.eu.org

    o...@i...pl news:c0im9r$qsb$1@flis.man.torun.pl

    > Dzięki za radę. Nie należę do facetów typu macho, a sporo jest świrów
    > w sieci. Nie wiem, dlaczego on akurat wybrał mój numer GG. Może to
    > przypadek. Wiem tylko,że z treści jego wypowiedzi, w których
    > dominowały bluźnierstwa i epitety pod adresem moich bliskich typu:
    > twój ojcec i twoi kolesie nie mająjaj, twoja dziewczyna to płaska
    > emocjonalnie suka...można wywnioskować, że ten facet nie jest
    > normalny

    Wazne pytnie to - czy powiedzial cos co potwierdza iz ciebie zna (a w
    szczegolnosci wie gdzie mieszkasz i kim jestes "na zywo"?) jezeli tak, to
    jezeli jego grozby beda sie powtarzac propnuje
    1) ostrzec go iz zglosisz na Policje
    2) zglosic na Policje (lub odrazu do prokuratury, szablon zgloszenia bedzie
    wkrotce na www jak podalem wczesniej)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )