  • 1. Data: 2004-02-13 11:01:53
    Temat: Umowa z Ideą
    Od: "Agnieszka" <a...@i...pl>

    MAm takie pytanie: Jeżeli nie podpisałam sie pod nowym regulaminem usług
    telekomunikacyjnych to czy moge rozwiązać umowe z tą siecią gdyż nie
    odpowiada mi on. Nowy regulamin został wysłany pocztą zwykłą razem z
    rachunkiem. Nigdzie nie ma potwierdzenia że zostałam poinformowana o nowym
    regulaminie.Więc teoretycznie chyba moge?

  • 2. Data: 2004-02-13 13:41:15
    Temat: Re: Umowa z Ideą
    Od: "Neutrino" <c...@W...op.pl>

    Użytkownik "Agnieszka" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rachunkiem. Nigdzie nie ma potwierdzenia że zostałam poinformowana o nowym
    > regulaminie.Więc teoretycznie chyba moge?

    Tak, tyle tylko ze sprawdz, czy w starym regulaminie nie przewidziano na
    taka ewentualnosc okreslonego terminu do ktorego mozna wypowiedziec umowe w
    przypadku jej zmiany...

    Wiecej info czytaj w archiwum pl.misc.telefonia.gsm, tam bylo tego duzo

    Pozdrawiam,
    N.

  • 3. Data: 2004-02-14 11:16:01
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

> [...]
    > rachunkiem. Nigdzie nie ma potwierdzenia że zostałam poinformowana o nowym
    > regulaminie.Więc teoretycznie chyba moge?

    Masz miesiac czasu (wg idei), zeby wypowiedziec umowe. W regulaminie nie ma
    zadnych regulacji dotyczacych zmiany regulaminu. Wedlug KC musisz
    wypowiedziec umowe w najblizszym mozliwym terminie wypowiedzenia. Problem w
    tym, ze Idea nie ma zadnego potwierdzenia ze regulamin wyslala i kiedy go
    wyslala. Sugeruja sie swoim systemem - "w naszym systemie jest zaznaczone ze
    regulamin zostal do pana wyslany razem z faktura za miesiac xx".

    Ja wlasnie walcze z Idea, bo wg nich wypowiedzenie wyslalem kilkanascie dni
    za pozno. Wystawili mi note obciazeniowa na 750zl. Wyslalem w tej sprawie
    pismo i czekam co bedzie dalej. Znajac zycie, to bez sadu sie nie obejdzie

    Leszek Kowalski

  • 4. Data: 2004-02-14 22:15:57
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) kovalek w wiadomości <news:1076757386.198887@news.mm.pl>
    powiedział(a) co następuje:

    > Wystawili mi note obciazeniowa na 750zl. Wyslalem w tej sprawie
    > pismo i czekam co bedzie dalej. Znajac zycie, to bez sadu sie nie obejdzie

    Pójdzie do nakazu, będziesz miał więcej bólu głowy niż to niezbędne.
    Zastanów się nad wyprzedzającym pozwem z art. 189 kpc, to powinno
    wstrzymać wydanie nakazu.
    Dla mnie ten cyrk z szukaniem dziury w całym to głupota.

    --
    Olgierd
    "Narodowi zepsutemu nadzwyczaj trudno jest utrzymać odzyskaną wolność",