    From: "castrol" <j...@p...wywalto.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gdy ktoś śle pogróżki
    Date: Fri, 13 Feb 2004 14:04:09 GMT

    Użytkownik "olaf" <o...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:c0ikd4$l0f$1@flis.man.torun.pl...

    > Czy ten człowiek może mnie znaleźć po numerze IP, czy może od
    > kogoś uzyskać na podst. Ip-u moje dane? Zaczynam sie obawiać,że to
    > jakiś psychopatyczny weteran.

    Mozna bez problemu cie znalezc po IP, w internecie nie jestes w zaden sposob
    anonimowy

    Pytanie dlaczego on do ciebie pisal?? Bo bez powodu na pewno nie, a jesli
    naprawde nie mial powodu to zapewne byl to jakis gowniarz ktory sobie robil
    jaja

    Pozdrawiam
    Jacek

    PS. Jesli sie boisz zawsze mozesz sprawe zglosic na policje, pokazac im
    rozmowe w gg, dac im IP goscia i oni powinni sie tym zajac, mozesz rowniez
    napisac do administratora sieci w ktorej koles ma internet i opowiedziec mu
    cala historie, lacznie z podaniem IP, jesli to rzeczywiscie jakis gowniarz
    to rodzice powinni sie zainteresowac tym co ich synek robi podczas zimowych
    ferii