    Date: Mon, 29 Aug 2022 10:01:31 +0200
    Subject: Re: Gazu nie zabraknie
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 28.08.2022 o 19:34, Shrek pisze:

    > NIe ta grupa - miało pójść na pręgierz. Cancel nie działa.

    Na pręgierz?
    Uważasz, informację o zapewnieniu dostaw gazu za tak bardzo dotkliwą, że
    musisz ją publicznie napiętnować? Bardzo dziwne. A w dodatku nie
    piszesz, z jakiego powodu chciałbyś tę informację potraktować
    rozżarzonym prętem.

    Mnie wydawało się, że to miało iść raczej na politykę.

    Ja na pręgierz nie zaglądam, bo tam od dłuższego czasu jakieś tępe chuje
    zrobiły sobie ściek polityczny. Chuje na pręgierzu wymieniają sobie
    tylko uwagi polityczne, a na polityce tylko sobie wzajemnie chuje ślą.

    --
    -
    Akarm