  • 1. Data: 2012-04-10 15:34:24
    Temat: Garaż
    Od: "rys" <r...@i...net.pl>

    Pytanie czy Urząd Miasta może zablokować przekazanie garażu na podstawie
    art.211 ust.2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce
    nieruchomościami z powodu tego że droga przed garażami należy do
    Spółdzielni Mieszkaniowej i czy może podnosić opłaty za garaż ,jeżeli
    twierdzi że niema drogi dojazdowej.

  • 2. Data: 2012-04-10 19:49:19
    Temat: Re: Garaż
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 10 Apr 2012, rys wrote:

> [...]
    > i czy może podnosić opłaty za garaż ,jeżeli twierdzi że niema drogi dojazdowej.

    Przetłumacz na polski co masz na mysli piszac "przekazanie garazu".
    Blaszak jakis, chcesz pod pachę wziać i wyniesc?
    Tak, celowo taka skrajnosc w przykładzie :) - bo co do zasady, przy
    nieruchomosci pytanie dotyczy własnosci *gruntu*.
    Jesli zas mowa o ew. najmie (a wzmianka o "opłatach" na to wskazuje,
    w przeciwnym razie mowa byłaby tylko o podatku i ew. opłatach
    eksploatacyjnych - prad itede - a nie "za garaż"), to zaczac
    trzeba co owa umowa (lub regulamin, w roli umowy ramowej) stanowi
    na ten temat.

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2012-04-11 19:33:17
    Od: "rys" <r...@i...net.pl>

> [...]
    > eksploatacyjnych - prad itede - a nie "za garaż"), to zaczac
    > trzeba co owa umowa (lub regulamin, w roli umowy ramowej) stanowi

    Na podstawie tej ustawy miasto powinno przekazać garaż użytkownikowi na w
    łasność oraz grunt na wieczyste użytkowanie jest to garaż murowany
    wybudowany w czasie PRLu za moje pieniądze.