  • 1. Data: 2012-04-10 11:51:48
    Temat: Jakie kroki prawne przeciwko spamerowi
    Od: jacki <c...@i...pl>

    Witajcie,

    Otrzymałem email, który przelał czarę goryczy. Zdjęcia produktów, ceny,
    opisy. Na dole zapytanie o pozwolenie na przesłanie oferty. Zadzwoniłem
    do firmy, Pani nie była na tyle uprzejma, żeby przeprosić. Próbowała
    udowodnić, że to nie była oferta handlowa.

    Jak wyglądają kolejne kroki prawne? Gdzie zgłosić, w jaki sposób
    przedstawić dowód? Nie jestem prawnikiem a chciałbym z raz pociągnąć
    sprawę do końca.

  • 2. Data: 2012-04-10 12:41:41
    Temat: Re: Jakie kroki prawne przeciwko spamerowi
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Do Rutkowskiego. On umie już takie sprawy załatwić.

  • 3. Data: 2012-04-10 14:48:01
    Od: jacki <c...@i...pl>

    W dniu 2012-04-10 12:41, W odpowiedzi na Twój (PesTYcyD) list-piszę Ci:
    > Do Rutkowskiego. On umie już takie sprawy załatwić.

    Sio trolu!

  • 4. Data: 2012-04-10 14:59:02
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2012-04-10 14:48, jacki pisze:
    > W dniu 2012-04-10 12:41, W odpowiedzi na Twój (PesTYcyD) list-piszę Ci:
    > Sio trolu!

    Chciałeś porady to ją otrzymałeś. Dzisiaj najskuteczniejszy w Polsce
    jest Rutkowski.

  • 5. Data: 2012-04-10 15:46:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "jacki" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Jak wyglądają kolejne kroki prawne? Gdzie zgłosić, w jaki sposób
    > przedstawić dowód? Nie jestem prawnikiem a chciałbym z raz pociągnąć
    > sprawę do końca.

    Udajesz sie z wydrukiem tego maila oraz wydrukiem tzw. nagłówka
    technicznego do najbliższej Ci jednostki Policji, gdzie składasz
    zawiadomienie o wykroczeniu.

  • 6. Data: 2012-04-11 00:52:00
    Od: "Azotox" <d...@y...com>

> [...]
    > firmy, Pani nie była na tyle uprzejma, żeby przeprosić. Próbowała
    > udowodnić, że to nie była oferta handlowa.

    Chłopie, jakie kroki prawne?
    To działa jak skrzynka pocztowa, ktoś ci wysyła list, a jak nie chcesz
    czytać to wywalasz to do kosza!
    Ja mam dziennie ze 20 spamów, gdybym chciał za każdym dzwonić to musiałbym
    chyba rzucić wszystko w kąt i tylko dzwonić i pieklić się...

    azx moon

  • 7. Data: 2012-04-11 01:16:59
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Azotox wrote:
    > gdybym chciał za każdym dzwonić to musiałbym chyba rzucić wszystko w kąt
    > i tylko dzwonić i pieklić się...

    co niektorzy dobrze z tego zyją.

  • 8. Data: 2012-04-11 03:12:29
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "witek" wrote in message news:jm2f1b$79j$1@inews.gazeta.pl...

    > co niektorzy dobrze z tego zyją.

    Toteż autor właśnie prosi o uchylenie rąbka tajemnicy: jak oni to robią....
    k.

  • 9. Data: 2012-04-11 10:44:46
    Od: jacki <c...@i...pl>

    W dniu 2012-04-10 15:46, W odpowiedzi na Twój (Robert Tomasik)
    list-piszę Ci:

    Dziękuję.

  • 10. Data: 2012-04-18 23:23:53
    Od: "Azotox" <d...@y...com>

    Użytkownik "PesTYcyD" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Chciałeś porady to ją otrzymałeś. Dzisiaj najskuteczniejszy w Polsce jest
    > Rutkowski.

    Chyba jednak mamajadzi.

    azx